Понеділок, 06.05.2024, 10:24
Вітаю Вас Гість | RSS

Мусіївський ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 118
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сторінка директора

Система управління

Мусіївського ЗЗСО І-ІІІ ступенів

 Міловської селищної ради Луганської області

                                                                                                     «Управління – це не що інше,    

                                                                                                   як налаштування інших людей

                                                                     на працю.»

                                                                                                                              Л. Якокка

 

Сьогодні змінюється уявлення про учня, вчителя, навчальний процес, керівника закладу, тому директор разом зі своїми заступниками повинен використовувати в роботі сучасні тенденції освітнього менеджменту, такі як-от:

- відмова від авторитарного стилю управління й перехід до партнерства, демократії;

- делегування повноважень «зверху – вниз», тобто не робити того, що можуть зробити самостійно заступники, учителі, учні;

- організація роботи педагогічного колективу за принципом «ми всі робимо одну справу»;

- постійне самовдосконалення.

Управлінська діяльність чітко регламентована і передбачає такі заходи:

  • спрямування всіх учасників процесу на забезпечення успіху й позитивних результатів;
  • вивільнення часу керівників і педагогів для роботи, спрямованої на розвиток школи;
  • запобігання адміністративному дублюванню;
  • забезпечення наповнюваності управлінської діяльності конкретним змістом, визначення ролі і завдань кожного суб’єкта управлінської діяльності;
  • залучення до управлінської діяльності всіх учасників навчально-виховного процесу. При цьому значну роль відіграють неформальні лідери як серед учителів, так і серед учнів.

Така структура управління адаптована до завдань школи й сприяє створенню умов для досягнення мети кожним суб’єктом.

           

Найголовніший обов’язок керівника – надихати людей на творчу працю. Тому першочергові завдання адміністрації це:

  • створення педагогічного колективу, здатного ефективно навчати й виховувати учнів, усебічно сприяти їхньому розвитку, стимулювати зусилля щодо самовиховання;
  • знайти «перлинку» в кожного педагога, а потім допомогти йому стати справжнім майстром;
  • вдосконалення майстерності молодих і малодосвічених учителів, створюючи оптимальні умови для їх творчого росту;
  • результативність методичної роботи в школі;
  • стимулювання самоосвітньої роботи вчителів;
  • вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду;
  • створення природного клімату творчості, сприятливої атмосфери співдружності й співтворчості;
  • спрямування педколективу на підвищення ефективності та якості уроку.

Основу цієї роботи складають визнані всіма цінності й пріоритети, які зумовлюють особливості функціонування школи :

  • місія колективу;
  • професіоналізм;
  • моральні якості;
  • плани, які конкретно окреслюють перспективи з усіх напрямків діяльності.

Усе це детально обговорюється на педагогічних радах, семінарах. У процесі роботи враховуються пропозиції, узгоджуються різноманітні підходи до розв’язання проблеми.

Успіх управління в значній мірі залежить від створення чіткої системи планування роботи школи.

Тижневі плани адміністрації охоплюють всі напрямки управлінської діяльності:

  • відвідування і аналіз уроків, годин самопідготовки і режимних моментів у групах продовженого дня;
  • групову й індивідуальну роботу з педагогічними кадрами, учнями, батьками;
  • участь у роботі секцій, гуртків; аналіз їх ефективності;
  • підготовку й проведення засідань педагогічної ради, оперативних методичних нарад, семінарів-практикумів;
  • керівництво самоосвітньою роботою вчителів;

Функції управління складають основний зміст управлінської діяльності. Управлінський цикл включає в себе як традиційні функції керівника, такі як

  • передбачення;
  • контроль;
  • планування;
  • аналіз;
  • програмування,

так і передбачає включення управлінських процедур, спрямованих на впровадження інновацій. Серед них найважливіші:

  • мотивація (активізація);
  • удосконалення.

Умовну модель планування можна подати як ланцюг: місія – мета – стратегічні цілі – тактичні цілі – комплекс заходів – прогнозовані результати.

Сутність організаційно-координаційної роботи полягає у визначенні місця й ролі кожного члена колективу в досягненні поставлених цілей.

Аналітична функція управління забезпечує моніторинг досягнення цілей у порівнянні з існуючими стандартами.

Регулювання передбачає коригування за наслідками контролю.

Розпорядження голови селищної ради про призначення керівника Мусіївського ЗЗСО І-ІІІ ступенів: /rozporjadzhennja.pdf

Програма розвитку Мусіївського ЗЗСО на 2021-2024 роки /programa_rozvitku.doc

Звіт директора комунального закладу «Мусіївський навчально-виховний комплекс «дошкільний навчальний заклад «Калинка» - Мусіївська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів» Міловської районної ради Луганської області» Вадченко Людмили Вікторівни за 2019-2020 н.р.: /zvit_direktora_2020.7z

Програма розвитку Мусіївського НВК на 2020-2023 роки: /programa_rozvitku_nvk.pptx

Звіт директора комунального закладу «Мусіївський навчально-виховний комплекс «дошкільний навчальний заклад «Калинка» - Мусіївська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів» Міловської районної ради Луганської області» Вадченко Людмили Вікторівни за 2016-2017 н.р.: http://schoolnvk.ucoz.ua/zvit_direktora_2017.doc

Звіт про надходження та використання фінансових ресурсів Мусіївського НВК за період з 01.01.2017 по 31.10.2017: http://schoolnvk.ucoz.ua/Finansuvannya_10_mis.xls

Звіт директора Мусіївського НВК Вадченко Людмили Вікторівни за 2015-2016 н.р.: http://schoolnvk.ucoz.ua/zvit_direktora_2016.doc

Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наш фейсбук
Архів записів