Понеділок, 06.05.2024, 02:37
Вітаю Вас Гість | RSS

Мусіївський ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 118
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Творчі проекти

Метод проектів – це педагогічна технологія, яка містить сукупність дослідницьких, пошукових, проблемних методів, творчих за своєю суттю, яка дозволяє індивідуалізувати навчальний процес, дає можливість учневі виявити самостійність у плануванні, організації і контролі своєї діяльності. “ Я знаю, для чого мені треба все, що я пізнаю, і де я та як я можу ці знання застосувати “ - основна теза методу проектів.

Проектна технологія використовується як доповнення до інших сучасних педагогічних технологій, як засіб перетворення, за висловом С. Шацького та В. Шульгіна, “Школи навчання“ на “Школу життя”, в якій не готують до майбутнього життя,а організовують його. Використання її є так званим “містком“ між теорією і практикою під час навчання, виховання й розвитку особистості учня.

Основна мета методу проектів – надання учневі можливості самостійно здобувати знання під час розв'язання практичних завдань або проблем, які вимагають інтеграції знань із різних галузей, тобто це є додаткове створення оптимально підібраних для кожного учня умов з урахуванням його здібностей та темпів засвоєння навчального матеріалу. Всі учні на уроці можуть і повинні цілком засвоїти навчальний матеріал.

Типи проектів

а) Залежно від кількості учасників:

- індивідуальні

- групові

- колективні

б) Залежно від часу витраченого на реалізацію:

- короткотривалі (1-3 уроки)                                                                        

- середньої тривалості (до місяця)                                                                  

- довготривалі (кілька місяців)

в) За тематичною спрямованістю:

- мовні

- краєзнавчі

- екологічні

- з прав людини

- етнографічні

- соціологічні

г) За метою і характером проектної діяльності:

- творчі

- інформаційні

- дослідницькі

- мистецькі

- науково-пошукові

- ігрові

Основні вимоги до навчального проекту

1. Робота над проектом завжди спрямована на розв'язання конкретної проблеми-дослідницької, інформаційної, практичної.

2. Планування дій завжди починається з проектування власне проекту, зокрема із визначення виду продукту і форми презентації.

3. Дослідницька робота учнів є обов'язковою умовою кожного проекту. Відмінна ознака проектної діяльності: пошук інформації, яку проектна група потім обробляє, осмислює й доводить до відома решти учасників проекту.

4. Результатом роботи над проектом є продукт, який створюється учасниками проектної групи в ході розв'язання порушеної проблеми.

5. Представлення замовнику або громадськості готового продукту з обґрунтуванням, що це найефективніший засіб розв'язання поставленої проблеми.

 

Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наш фейсбук
Архів записів