Понеділок, 06.05.2024, 04:37
Вітаю Вас Гість | RSS

Мусіївський ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 118
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Моніторинг

   Моніторинг якості дошкільної освіти дітей старшого дошкільного віку

дошкільного підрозділу Мусіївського ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Міловської селищної  ради Луганської  області

на початок 2021/2022 навчальний рік

      Моніторинг   - (від анг.  monitoring) означає контроль - це комплекс заходів,  які забезпечують системний  довготривалий контроль за станом та тенденціями розвитку кожної дитини. Він є необхідною складовою освітньої діяльності педагога. 

      Основним документом, який регламентує проведення моніторингу в дошкільній галузі, є наказ Міністерства освіти і науки  України від 11.04.2008 р. № 309 «Про проведення моніторингу стану дошкільної освіти».

Нормативно – правові документи:

1. Закон України «Про дошкільну освіту»;

2. Указ Президента України від 04.7.2005р. № 1013 «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти і Україні» ;

3. Указ Президента України від 20.03.2008 № 244 «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні»;

4. Постанова Кабінету Міністрів від 14.12.2-11 № 1283 «Про затвердження порядку проведення моніторингу якості освіти»;

5. Наказ МОН України від 17.06.2013 №772 «Про затвердження орієнтовних критеріїв оцінювання діяльності дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів»;

6. Додаток 1 до наказу МОН №772 від 17.06.2013 «Орієнтовні критерії оцінювання діяльності дошкільних навчальних закладів».

7. Лист МОН України від 06.11.2015 № 1/9-535 «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі»

 

Метою моніторингу є вивчення стану реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти, стану організації освітнього процесу в дошкільному підрозділі.

 

 

Поставленні завдання моніторингового дослідження дозволять:

1. Виявити якість практичної реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти та отримати об’єктивну інформацію про рівень сформованості життєвої компетентності дошкільників дошкільного підрозділу .

2. Дослідити рівень засвоєння програмового матеріалу дошкільниками

відповідно до Базового компонента дошкільної освіти, програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля.

3. Провести порівняльний аналіз відповідності фактичних результатів протягом 2021/2022 навчального року, щодо сформованості компетенції дошкільників за 7-ма освітніми напрямами складових Базового компонента.

 

На початку 2021/2022 навчального року (жовтень) вихователем старшої дошкільної  групи  проведено моніторинг рівня сформованості компетенції дошкільників відповідно до Положення про моніторинг якості наданих послуг  та за критеріями карт спостережень оцінки результативності освітнього процесу за 7-ма освітніми напрямами складових Базового компонента.

В  наведеній нижче діаграмі представлена загальна результативність дітей групи по засвоєнню програмових вимог 7-ми освітніх ліній Базового компонента:

  • Освітній напрям «Дитина в соціумі»;
  • Освітній напрям «Особистість дитини»;
  • освітній напрям «Дитина у природному довкіллі»;
  • освітній напрям «Дитина у світі мистецтва»;
  • освітній напрям «Гра дитини»;
  • освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»;
  • освітній напрям «Мовлення дитини».

Моніторинг якості дошкільної освіти дітей молодшого дошкільного віку дошкільного підрозділу Мусіївського ЗЗСО І-ІІІ ступенів на початок 2021/2022 навчальний рік : /monitoring_jakosti_osviti_ditej_molodshogo_viku.docx

Моніторинг якості дошкільної освіти дітей старшого дошкільного віку дошкільного підрозділу Мусіївського ЗЗСО І-ІІІ ступенів на початок 2021/2022 навчальний рік :/monitoring_jakosti_osviti_ditej_starshogo_doshkiln.docx

Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наш фейсбук
Архів записів