Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
МО класних керівників
ВИХОВНА ПРОБЛЕМА ШКОЛИ :
«ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ ВИХОВАННЯ ЯК ВАЖЛИВА УМОВА ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ, УДОСКОНАЛЕННЯ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ»
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА ШМО:
«МОРАЛЬНО – ДУХОВНИЙ РОЗВИТОК ТА СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ ЧЕРЕЗ ОРГАНІЗАЦІЮ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ВИХОВАННЯ»
КЕРІВНИК МО : Самохіна Г.І., класний керівник
Мета: Формування професійного співтовариства вчителів, здатних на застосуванні сучасних виховних технологій забезпечувати новий рівень виховання.
Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:
- підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань психології та педагогіки виховної роботи. Організація програмно-методичного супроводу виховної роботи в класі, школі, що сприяє удосконаленню й підвищенню ефективності виховної роботи в школі;
- інформування про нормативно-правову базу, що регулює роботу класних керівників, вчителів в рамках модернізації виховання;
- забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
- формування мотивації педагогів з метою удосконалення професійної компетентності;
- озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи;
- координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів в класних колективах; всебічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків та здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб і інтересів;
- сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників;
- оцінювання виховної роботи членів педагогічного колективу;
- вивчення, узагальнення та розповсюдження передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.
Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:
- аналітико-прогностична функція, що виражається в здійсненні аналізу якості надання виховних послуг, розробці методик й інструментарію виявлення результативності й прогнозування, а також їхнього подальшого вмісту за напрямками виховної роботи;
- організаційно-координуюча функція, що забезпечує планування й організацію роботи методичного об’єднання класних керівників;
- інформаційна функція, що виражається в інформуванні педагогічних працівників школи з питань виховної роботи;
- методична функція, забезпечує створення організаційно-педагогічних умов з метою вдосконалення професійної компетентності членів методичного об’єднання.
Теми із самоосвіти членів МО класних керівників
Клас
|
Прізвище, ім'я, по батькові кл. керівника
|
Тема із самоосвіти
|
1
|
|
|
2
|
Мойсеєнко
Тамара Андріївна
|
Громадянське виховання особистості молодшого школяра
|
3
|
Сусоєва
Олена Олексіївна
|
Впровадження проектних технологій у виховній роботі при розвитку творчих здібностей учнів.
|
4
|
Лазуренко
Олена Іванівна
|
Формування морально-етичних понять у позаурочній роботі
|
5
|
Дмитренко Наталія
Андріївна
|
Моральне становлення особистості
|
6
|
Рубан Людмила
Іванівна
|
Методика моніторингу рівня вихованості учнів
|
7
|
Тищенко Олександр Олександрович
|
Формування етичних норм поведінки
|
8
|
Осінцева
Світлана Володимирівна
|
Формування учнівського колективу та розвиток творчих здібностей учнів
|
9
|
Самохіна
Галина Іванівна
|
Розвиток творчого потенціалу особистості
|
10
|
Коломієць
Лариса Іванівна
|
Виховання всебічно розвиненої творчої високоморальної особистості
|
11
|
Курка
Ірина Іванівна
|
Морально-духовний розвиток дітей та створення комфортних умов для розкриття учнівського потенціалу в середній ланці школи, формування класного колективу як єдиного цілого, виховання самодисципліни і громадянськості
|
Відомості про членів МО класних керівників
№ з/п
|
ПІБ класного керівника
|
Освіта
|
Пед.стаж
|
Стаж роботи класним керівником
|
Який навчальний заклад закінчив, у якому році
|
В якому класі є класним керівником
|
1
|
Мойсеєнко
Тамара Андріївна
|
вища
|
45
|
45
|
Ворошиловградський державний педінститут ім. Т.Шевченка, 1982
|
2
|
2
|
Сусоєва
Олена Олексіївна
|
вища
|
26
|
25
|
Луганський державний педінститут
ім. Т.Шевченка, 1997
|
3
|
3
|
Лазуренко
Олена Іванівна
|
вища
|
26
|
25
|
Луганський державний педінститут
ім. Т.Шевченка, 2007
|
4
|
4
|
Дмитренко Наталія Андріївна
|
неповна
вища
|
11
|
2
|
Луганський державний педуніверситет
ім. Т.Шевченка
|
5
|
5
|
Рубан Людмила
Іванівна
|
вища
|
14
|
10
|
Харківський держаний педінститут
ім. Г.С. Сковороди
|
6
|
6
|
Тищенко Олександр Олександрович
|
вища
|
4
|
3
|
Луганський державний педуніверситет
ім. Т.Шевченка, 2010
|
7
|
7
|
Осінцева Світлана Володимирівна
|
вища
|
20
|
14
|
Луганський державний педінститут
ім. Т.Шевченка, 1988
|
8
|
8
|
Самохіна
Галина Іванівна
|
вища
|
14
|
8
|
Луганський державний педуніверситет
ім. Т.Шевченка, 2003
|
9
|
9
|
Коломієць
Лариса Іванівна
|
вища
|
28
|
12
|
Ворошиловградський державний педінститут ім. Т.Шевченка, 1986
|
10
|
10
|
Курка
Ірина Іванівна
|
вища
|
22
|
12
|
Ворошиловградський державний педінститут ім. Т.Шевченка, 1989
|
11
|
Проблема самоосвіти 2020-2021 та 2021-2022 н.р. /problema_samoosviti_word.docx
ПЛАН РОБОТИМЕТОДИЧНОГО ОБ`ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ МУСІЇВСЬКОГО НВК НА 2020/2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК /shmo_klasnikh_kerivnikiv_word.docx
ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ на 2017-2018 н.р.: http://schoolnvk.ucoz.ua/PLAN_shmo_kl_ker_2017_2018.docx
ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ на 2016-2017 н.р.: http://schoolnvk.ucoz.ua/plan_shmo_kl_ker_2016_2017.docx
ПЛАН РОБОТИ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
на 2015-2016 н.р.
Тема
|
Дата проведення
|
Організація виховної роботи у 2015 – 2016 н.р.
Мета: ознайомити класних керівників з основними напрямками ВР на новий навчальний рік, розкрити роль класного керівника у впровадженні комплексної програми, його функції, надати методичні рекомендації
Форма проведення: інструктивно – методична нарада
Питання для обговорення.
- Науково-методична проблема МО. Завдання та основні нарпрямки роботи (відповідальний – Самохіна Г.І.).
- Основні завдання виховної роботи на 2015-2016 н.р.(відповідальний – Самохіна Г.І.).
- Інформація про нормативні документи в допомогу класному керівнику (відповідальний- Самохіна Г.І.).
|
14.09
|
Морально - патріотичне виховання в системі роботи класних керівників .
Мета: обговорення основних напрямків патрыотичного виховання дітей, .
Форма проведення: педагогічний семінар
Питання для обговорення.
- Поняття патріотизм: суть, ознаки, функції, структура. Роль класного керівника у формуванні особистості школяра(відповідальний –Самохіна Г.І.).
- Виховання первинних громадянських почуттів, вироблення морально-вольових якостей, навичок культури поведінки (відповідальний –Самохіна Г.І.)
- Палітра досвіду. «Приклад дорослих – важливе значення для виховання патріотичних почуттів у дітей» (відповідальний – Мойсеєнко Тамара Андріївна.)
|
05.10
|
Робота з важковиховуваними учнями та з дітьми «групи ризику»
Мета: сформувати позитивне ставлення до дітей з проблемною поведінкою, а також сприяти розвитку умінь та навичок, необхідних у вихованні дітей даної категорії.
Форма проведення : круглий стіл
Питання для обговорення.
- Девіантна поведінка. Причини. Поради вчителям щодо виховання «важких» учнів (відповідальний –
Лазуренко О.І.).
- Практичне заняття.Вправа«Ситуації» (відповідальний –СамохінаГ.І.).
- Доповідь:«Правова освіта та виховання-основа формування нового, вищого рівня правової культури особистості учня». (відповідальний- Курка І.І.).
- Ділова гра «Робота з учнями, які мають проблеми в поведінці» (відповідальний – Самохіна Г.І.).
|
12.01
|
Удосконалення сімейно – родинного виховання учнів
Мета : пошуки раціональних засобів організації роботи з батьками.
Форма проведення : семінар
Питання для обговорення.
- Спільна робота громадськості, школи і сім'ї у становленні особистості школяра (відповідальний – Самохіна Г.І..).
- Умови успішного виховання дітей у родині (відповідальний – Тищенко О.О.).
- Палітра досвіду. Індивідуальна робота класних керівників з батьками(відповідальний–Коломієць Л.І..).
- Психологія значення сім'ї у сучасному суспільстві (відповідальний – Пройдисвіт А.В.).
|
17.03
|
Практичне використання сучасних виховних технологій
Мета : обмін досвідом роботи.
Форма проведення: круглий стіл
Питання для обговорення.
- Обговорення організації виховної роботи в 2015-2016 н.р. (відповідальний – Самохіна Г.І..).
- Підсумки діагностики рівня вихованості учнів (відповідальний – Самохіна Г.І.).
- Творчі звіти класних керівників (відповідальний – Самохіна Г.І.).
|
23.05
|
ПЛАН РОБОТИ
МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ
КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
НА 2014-2015 н.р.
Тема
|
Дата
проведення
|
Організація виховної роботи у 2014-2015 н.р. Методичне забезпечення.
Мета: ознайомити класних керівників з основними напрямками виховної роботи на новий навчальний рік, розкрити роль класного керівника у впровадженні комплексної програми, його функції, надати методичні рекомендації
Форми проведення: інструктивно-методична нарада
Питання для обговорення.
1.Підсумки виховної роботи за 2013-2014 н.р. Обговорення
та затвердження плану на новий навчальний рік (відповідальний – Лазуренко О.І.).
2.Основні завдання та напрямки виховної роботи на 2014 – 2015 н.р (Лазуренко О.І.).
3. Огляд новинок методичної літератури методичних листів і рекомендацій МОН України, рішень РДА та управління освіти (відповідальний – Лазуренко О.І.).
|
15.09
|
Моральне виховання в системі роботи класних керівників.
Мета: ознайомити класних керівників з методами і формами виховної роботи в напрямку морального виховання, розкрити функції індивідуальної підтримки морального розвитку особистості.
Форми проведення: круглий стіл
Питання для обговорення.
1.Методи і форми виховної роботи класних керівників в напрямку морального виховання (відповідальний – класний керівник 10 класу Курка І.І.).
2.Індивідуальна підтримка морального розвитку особистості (відповідальний – класний керівник 11 класу Медведєва С.І.).
|
03.10
|
Формування в учнів потреби в здоровому способі життя.
Мета: обговорення основних напрямків та потреб в учнів в здоровому способі життя.
Форми роботи: психолого-педагогічний семінар
Питання для обговорення.
1.Роль класного керівника у формуванні здорового способу життя учнівського класу (відповідальний – класний керівник 7 класу Тищенко О.О.).
2.Формування мотивації в учнів на здоровий спосіб життя (відповідальний – класний керівник 6 класу Мірошник Л.Я.).
|
08.01
|
Розвиток творчо обдарованої особистості.
Мета: обговорення основних напрямків та методів роботи з обдарованою особистістю. Обмін досвідом.
Форма проведення: круглий стіл
Питання для обговорення.
1.Система роботи з обдарованими дітьми. Система роботи зі здібними дітьми (відповідальний – класний керівник 8 класу Самохіна Г.І.).
2.Форми і методи роботи з обдарованими дітьми (відповідальний – класний керівник 5 класу Рубан Л.І.).
|
27.03
|
Практичне використання сучасних виховних технологій.
Мета: обмін досвідом роботи.
Форма проведення: круглий стіл
Питання для обговорення.
3. «Нові технології у виховному процесі» (відповідальний – класний керівник 9 класу Коломієць Л.І.).
4. Обговорення організації виховної роботи в 2014 – 2015 н.р. (відповідальний – Лазуренко О.І.).
|
18.05
|
Аналіз роботи методичного об’єднання класних керівників за 2014-2015 навчальний рік: http://schoolnvk.ucoz.ua/analiz_mo.docx
ПЛАН РОБОТИ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
на 2013-2014 н.р.
Тема
|
Дата проведення
|
Організація виховної роботи у 2013 – 2014 н.р.
Мета: ознайомити класних керівників з основними напрямками ВР на новий навчальний рік, розкрити роль класного керівника у впровадженні комплексної програми, його функції, надати методичні рекомендації
Форма проведення: інструктивно – методична нарада
Питання для обговорення.
- Науково-методична проблема МО. Завдання та основні нарпрямки роботи (відповідальний – Шлапак Л.В.).
- Планування виховної роботи в класі й школі (відповідальний – Шлапак Л.В.).
- Інформація про нормативні документи в допомогу класному керівнику (відповідальний – Шлапак Л.В.).
|
14.09
|
Класні традиції – один із шляхів згуртування класного колективу.
Мета: обговорення основних напрямків згуртування дітей, організація цікавих класних традицій.
Форма проведення: психолого-педагогічний семінар
Питання для обговорення.
- Поняття колективу : суть, ознаки, функції, структура. Виховний вплив колективу (відповідальний – Мойсеєнко Т.А.)
- Шляхи згуртування колективу (відповідальний – Шлапак Л.В.)
- Палітра досвіду. «Традиції мого класу – шлях до згуртування класного колективу» (відповідальний – Сусоєва О.О.)
- Робота класного керівника з формування учнівського колективу. Тренінгове заняття «Корабель» (відповідальний – Медведєва С.І.).
|
01.10
|
Робота з важковиховуваними учнями та з дітьми «групи ризику»
Мета: сформувати позитивне ставлення до дітей з проблемною поведінкою, а також сприяти розвитку умінь та навичок, необхідних у вихованні дітей даної категорії.
Форма проведення : круглий стіл
Питання для обговорення.
- Девіантна поведінка. Причини. Поради вчителям щодо виховання «важких» учнів (відповідальний – Курка І.І.).
- Практичне заняття. Вправа «Ситуації» (відповідальний – Шлапак Л.В.).
- Ділова гра «Робота з учнями, які мають проблеми в поведінці» (відповідальний – Шлапак Л.В.).
- Чому дитина втрачає бажання вчитися? Дитина, яку важко навчати(відповідальний – Медведєва С.І.).
|
03.01
|
Удосконалення сімейно – родинного виховання учнів
Мета : пошуки раціональних засобів організаці
|
Календар
« Травень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|