Понеділок, 06.05.2024, 07:57
Вітаю Вас Гість | RSS

Мусіївський ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 118
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

МО класних керівників

ВИХОВНА  ПРОБЛЕМА   ШКОЛИ :

«ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ  ВИХОВАННЯ  ЯК  ВАЖЛИВА  УМОВА  ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ, УДОСКОНАЛЕННЯ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ»

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА  ПРОБЛЕМА ШМО:

«МОРАЛЬНО – ДУХОВНИЙ РОЗВИТОК ТА СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ ЧЕРЕЗ ОРГАНІЗАЦІЮ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ВИХОВАННЯ»

КЕРІВНИК  МО :   Самохіна Г.І., класний керівник

Мета:  Формування професійного співтовариства вчителів, здатних на застосуванні сучасних виховних технологій забезпечувати новий рівень виховання.

 

Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:

  • підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань психології та педагогіки виховної роботи. Організація програмно-методичного супроводу виховної роботи в класі, школі, що сприяє удосконаленню й підвищенню ефективності виховної роботи в школі;
  • інформування про нормативно-правову базу, що регулює роботу класних керівників, вчителів в рамках модернізації виховання;
  • забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
  • формування мотивації педагогів з метою удосконалення професійної компетентності;
  • озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи;
  • координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів в класних колективах; всебічний розвиток індивідуальності дитини на основі  виявлення її задатків та здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб і інтересів;
  • сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників;
  • оцінювання виховної роботи членів педагогічного колективу;
  • вивчення, узагальнення та розповсюдження передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.

Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:

  •   аналітико-прогностична функція, що виражається в здійсненні аналізу якості надання виховних послуг, розробці методик й інструментарію виявлення результативності й прогнозування, а також їхнього   подальшого   вмісту за напрямками виховної роботи;
  • організаційно-координуюча функція, що забезпечує планування й організацію роботи методичного об’єднання класних керівників;
  • інформаційна функція, що виражається в інформуванні педагогічних працівників школи з питань виховної роботи;
  • методична функція, забезпечує створення організаційно-педагогічних умов з метою вдосконалення професійної компетентності членів методичного об’єднання.

 

Теми  із  самоосвіти  членів  МО  класних  керівників

Клас

Прізвище, ім'я, по батькові кл. керівника

Тема  із  самоосвіти

1

 

 

2

Мойсеєнко

Тамара Андріївна

Громадянське виховання особистості молодшого школяра

3

Сусоєва

Олена  Олексіївна

Впровадження проектних технологій у виховній роботі при розвитку творчих здібностей учнів.

4

Лазуренко

Олена  Іванівна

Формування морально-етичних понять у позаурочній роботі

5

Дмитренко Наталія

 Андріївна

Моральне становлення особистості

6

Рубан Людмила

Іванівна

Методика моніторингу рівня вихованості учнів

7

Тищенко  Олександр Олександрович

 Формування етичних норм поведінки

8

Осінцева

Світлана Володимирівна

Формування учнівського колективу та розвиток творчих здібностей учнів

9

Самохіна

Галина  Іванівна

Розвиток творчого потенціалу особистості

10

Коломієць

Лариса  Іванівна

Виховання всебічно розвиненої творчої високоморальної особистості

11

Курка

Ірина  Іванівна

 

Морально-духовний розвиток дітей та створення комфортних умов для розкриття учнівського потенціалу в середній ланці школи, формування класного колективу як єдиного цілого, виховання самодисципліни і громадянськості

 

Відомості   про   членів   МО   класних   керівників

№ з/п

ПІБ  класного керівника

Освіта

Пед.стаж

Стаж роботи класним керівником

Який навчальний заклад закінчив, у якому році

В якому класі є класним керівником

1

Мойсеєнко

Тамара Андріївна

 

вища

 

45

45

Ворошиловградський державний педінститут ім. Т.Шевченка, 1982

2

2

Сусоєва

Олена  Олексіївна

 

 

вища

26

25

Луганський  державний педінститут

ім. Т.Шевченка, 1997

3

3

Лазуренко

Олена  Іванівна

 

 

вища

26

25

Луганський  державний педінститут

ім. Т.Шевченка, 2007

4

4

Дмитренко Наталія Андріївна

 

неповна

вища

 11

 2

Луганський  державний педуніверситет

ім. Т.Шевченка

5

5

Рубан Людмила

Іванівна

 

 

вища

14

10

Харківський держаний педінститут

ім. Г.С. Сковороди

6

6

 Тищенко Олександр Олександрович

 

вища

4

3

 Луганський  державний педуніверситет

ім. Т.Шевченка, 2010

7

7

Осінцева Світлана Володимирівна

 

вища

20

14

Луганський  державний педінститут

ім. Т.Шевченка, 1988

8

8

Самохіна

Галина  Іванівна

 

вища

14

8

Луганський  державний педуніверситет

ім. Т.Шевченка, 2003

9

9

Коломієць

Лариса  Іванівна

 

вища

28

12

Ворошиловградський державний педінститут ім. Т.Шевченка, 1986

10

10

Курка

Ірина  Іванівна

 

вища

22

12

Ворошиловградський державний педінститут ім. Т.Шевченка, 1989

11

 

Проблема самоосвіти 2020-2021 та 2021-2022 н.р. /problema_samoosviti_word.docx

ПЛАН  РОБОТИМЕТОДИЧНОГО ОБ`ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ МУСІЇВСЬКОГО НВК НА 2020/2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК /shmo_klasnikh_kerivnikiv_word.docx

ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО  ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ на 2017-2018 н.р.: http://schoolnvk.ucoz.ua/PLAN_shmo_kl_ker_2017_2018.docx

ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО  ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ на 2016-2017 н.р.: http://schoolnvk.ucoz.ua/plan_shmo_kl_ker_2016_2017.docx

ПЛАН РОБОТИ 

МЕТОДИЧНОГО  ОБ’ЄДНАННЯ

КЛАСНИХ  КЕРІВНИКІВ

 на 2015-2016 н.р.

Тема

Дата проведення

Організація  виховної роботи у 2015 – 2016 н.р.

Мета:  ознайомити класних керівників з основними напрямками ВР на новий навчальний рік, розкрити роль класного керівника у впровадженні комплексної програми, його функції, надати методичні рекомендації

Форма проведення:  інструктивно – методична нарада

Питання для обговорення.

  1.  Науково-методична проблема МО. Завдання та основні нарпрямки роботи (відповідальний –  Самохіна Г.І.).
  2.  Основні завдання виховної роботи на 2015-2016 н.р.(відповідальний – Самохіна Г.І.).
  3. Інформація про нормативні документи в допомогу класному керівнику (відповідальний- Самохіна Г.І.).

 

 

 

14.09

 Морально - патріотичне  виховання в системі роботи класних керівників .

Мета: обговорення основних напрямків патрыотичного виховання дітей, .

Форма проведення: педагогічний семінар

Питання для обговорення.

  1. Поняття патріотизм: суть, ознаки, функції, структура. Роль класного керівника у формуванні особистості школяра(відповідальний –Самохіна Г.І.).
  2.  Виховання первинних громадянських почуттів, вироблення морально-вольових якостей, навичок культури поведінки (відповідальний –Самохіна Г.І.)
  3. Палітра досвіду.  «Приклад дорослих – важливе значення для виховання патріотичних почуттів у дітей» (відповідальний – Мойсеєнко Тамара Андріївна.)

 

 

 

 

 

 

 

 

05.10

Робота з важковиховуваними учнями та з дітьми «групи ризику»

Мета: сформувати позитивне ставлення до дітей з проблемною поведінкою, а також сприяти розвитку умінь та навичок, необхідних у вихованні дітей даної категорії.

Форма проведення : круглий стіл

Питання для обговорення.

  1. Девіантна поведінка. Причини. Поради вчителям щодо виховання «важких» учнів (відповідальний –

Лазуренко О.І.).

  1. Практичне заняття.Вправа«Ситуації» (відповідальний –СамохінаГ.І.).
  2. Доповідь:«Правова освіта та виховання-основа формування нового, вищого рівня правової культури особистості учня». (відповідальний- Курка І.І.).
  3. Ділова гра «Робота з учнями, які мають проблеми в поведінці» (відповідальний – Самохіна Г.І.).

 

 

 

12.01

 

Удосконалення сімейно – родинного виховання учнів

Мета : пошуки раціональних засобів організації роботи з батьками.

Форма проведення : семінар

Питання для обговорення.

  1. Спільна робота громадськості, школи і сім'ї у становленні особистості школяра (відповідальний –  Самохіна Г.І..).
  2. Умови успішного виховання дітей у родині (відповідальний – Тищенко О.О.).
  3. Палітра досвіду. Індивідуальна робота класних керівників з батьками(відповідальний–Коломієць Л.І..).
  4. Психологія значення сім'ї у сучасному суспільстві (відповідальний – Пройдисвіт А.В.).

 

 

 

 

17.03

Практичне використання сучасних виховних технологій

Мета : обмін  досвідом роботи.

Форма проведення: круглий стіл

Питання для обговорення.

  1. Обговорення організації виховної роботи в 2015-2016 н.р. (відповідальний – Самохіна Г.І..).
  2. Підсумки діагностики рівня вихованості учнів (відповідальний – Самохіна Г.І.).
  3. Творчі звіти класних керівників (відповідальний – Самохіна Г.І.).

 

 

 

 

23.05

 

ПЛАН РОБОТИ

МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ

КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

НА 2014-2015 н.р.

 

Тема

Дата

проведення

Організація виховної роботи у 2014-2015 н.р. Методичне забезпечення.

Мета:  ознайомити класних керівників з основними напрямками виховної роботи на новий навчальний рік, розкрити роль класного керівника у впровадженні комплексної програми, його функції, надати методичні рекомендації

Форми проведення: інструктивно-методична нарада

Питання для обговорення.

1.Підсумки виховної роботи за 2013-2014 н.р. Обговорення

та затвердження плану на новий навчальний рік (відповідальний – Лазуренко О.І.).

          2.Основні завдання та напрямки виховної роботи на 2014 – 2015 н.р (Лазуренко О.І.).

           3. Огляд новинок методичної літератури методичних листів і рекомендацій МОН України, рішень РДА та управління освіти (відповідальний – Лазуренко О.І.).

 

 

 

 

 

 

 

15.09

Моральне виховання в системі роботи класних керівників.

 Мета: ознайомити класних керівників з методами і формами  виховної роботи в напрямку морального виховання, розкрити функції індивідуальної підтримки морального розвитку особистості.

Форми проведення: круглий стіл

Питання для обговорення.

          1.Методи і форми виховної роботи класних керівників в напрямку морального виховання (відповідальний – класний керівник 10 класу Курка І.І.).

          2.Індивідуальна підтримка морального розвитку особистості (відповідальний – класний керівник 11 класу Медведєва С.І.).

 

 

03.10

 

Формування в учнів потреби в здоровому способі життя.

Мета: обговорення основних напрямків та потреб в учнів в здоровому способі життя.

Форми роботи: психолого-педагогічний семінар

Питання для обговорення.

          1.Роль класного керівника у формуванні здорового способу життя учнівського класу (відповідальний – класний керівник 7 класу Тищенко О.О.).

          2.Формування мотивації в учнів на здоровий спосіб життя (відповідальний – класний керівник 6 класу Мірошник Л.Я.).

 

 

 

08.01

Розвиток творчо обдарованої особистості.

Мета: обговорення основних напрямків та методів роботи з обдарованою особистістю. Обмін досвідом.

Форма проведення: круглий стіл

Питання для обговорення.

          1.Система роботи з обдарованими дітьми. Система роботи зі здібними дітьми (відповідальний – класний керівник 8 класу Самохіна Г.І.).

          2.Форми і методи роботи з обдарованими дітьми (відповідальний – класний керівник 5 класу Рубан Л.І.).

 

 

27.03

 

   Практичне використання сучасних виховних технологій.

Мета:  обмін досвідом роботи.

Форма проведення: круглий стіл

Питання для обговорення.

          3. «Нові технології у виховному процесі»  (відповідальний – класний керівник 9 класу Коломієць Л.І.).

          4. Обговорення організації виховної роботи в 2014 – 2015 н.р. (відповідальний – Лазуренко О.І.).

 

 

 

18.05

Аналіз роботи методичного  об’єднання  класних  керівників за 2014-2015 навчальний рік: http://schoolnvk.ucoz.ua/analiz_mo.docx

ПЛАН РОБОТИ 

МЕТОДИЧНОГО  ОБ’ЄДНАННЯ

КЛАСНИХ  КЕРІВНИКІВ

 на 2013-2014 н.р.

 

Тема

Дата проведення

Організація  виховної роботи у 2013 – 2014 н.р.

Мета:  ознайомити класних керівників з основними напрямками ВР на новий навчальний рік, розкрити роль класного керівника у впровадженні комплексної програми, його функції, надати методичні рекомендації

Форма проведення:  інструктивно – методична нарада

Питання для обговорення.

  1.  Науково-методична проблема МО. Завдання та основні нарпрямки роботи (відповідальний – Шлапак Л.В.).
  2.  Планування виховної роботи в класі й школі (відповідальний – Шлапак Л.В.).
  3. Інформація про нормативні документи в допомогу класному керівнику (відповідальний – Шлапак Л.В.).

 

 

 

14.09

Класні традиції – один із шляхів згуртування класного колективу.

Мета: обговорення основних напрямків згуртування дітей, організація цікавих класних традицій.

Форма проведення: психолого-педагогічний семінар

Питання для обговорення.

  1. Поняття колективу : суть, ознаки, функції, структура. Виховний вплив колективу (відповідальний – Мойсеєнко Т.А.)
  2. Шляхи згуртування колективу (відповідальний – Шлапак Л.В.)
  3. Палітра досвіду. «Традиції мого класу – шлях до згуртування класного колективу» (відповідальний – Сусоєва О.О.)
  4. Робота класного керівника з формування учнівського колективу. Тренінгове заняття «Корабель» (відповідальний – Медведєва С.І.).

 

 

 

 

 

 

 

 

01.10

Робота з важковиховуваними учнями та з дітьми «групи ризику»

Мета: сформувати позитивне ставлення до дітей з проблемною поведінкою, а також сприяти розвитку умінь та навичок, необхідних у вихованні дітей даної категорії.

Форма проведення : круглий стіл

Питання для обговорення.

  1. Девіантна поведінка. Причини. Поради вчителям щодо виховання «важких» учнів (відповідальний – Курка І.І.).
  2. Практичне заняття. Вправа «Ситуації» (відповідальний – Шлапак Л.В.).
  3. Ділова гра «Робота з учнями, які мають проблеми в поведінці» (відповідальний – Шлапак Л.В.).
  4. Чому дитина втрачає бажання вчитися? Дитина, яку важко навчати(відповідальний – Медведєва С.І.).

 

 

 

03.01

Удосконалення сімейно – родинного виховання учнів

Мета : пошуки раціональних засобів організаці

Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наш фейсбук
Архів записів