Понеділок, 06.05.2024, 00:52
Вітаю Вас Гість | RSS

Мусіївський ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 118
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

МО вчителів початкових класів

Науково – методична  проблема  МО:

«Створення умов для розвитку ключових компетентностей учнів через впровадження інноваційних освітніх технологій та інформаційно-комп’ютерних технологій в навчально-виховний процес»

Завдання роботи МО :

Навчальні завдання:

  • забезпечення високого рівня якості знань і розвиток творчих здібностей учнів;
  • формування та розвиток ключових і предметних компетентностей учнів на основі професіоналізму вчителів.

Виховні завдання:

  • розробка, змістове наповнення й реалізація програм виховання з урахуванням індивідуально-педагогічних можливостей класних керівників, батьків, вікових особливостей учнів, рівня їх фізичного, соціального, психічного та духовного розвитку;
  • реалізація особистісно-орієнтованого, діяльнісного, системного, творчого підходів до організації виховного процесу на засадах проектної педагогіки;
  • співпраця з органами учнівського самоврядування, дитячими громадськими організаціями;
  • інтеграція зусиль батьків, позашкільних закладів, правоохоронних органів та установ системи охорони здоров'я в організації виховання молодших школярів.

Методичні завдання:

  • удосконалення методики викладання уроків у процесі реалізації особистісно - орієнтованої системи навчання;
  • запровадження нових, активних форм і методів навчання, новітніх педагогічних технологій;
  • застосовування інформаційно-комунікативних технологій;
  • організація проектної творчої діяльності вчителів;
  • постійний пошук способів підвищення ефективності навчально-виховного процесу.

Банк  даних членів МО учителів початкових класів

№ з/п

ПІБ вчителя

Освіта (назва навчального закладу, рік закінчення)

Загальний пед.

стаж

Стаж роботи на займаній посаді

Кваліфікаційна категорія, педзвання

У якому класі викладає

у 2020/2021 н.р.

1

Лазуренко Олена Іванівна

ЛДПУ ім. Т.Шевченка, 2007

32

32

І катег.

1

2

Дмитренко Оксана Володимирівна

ЛДПІ ім. Т.Шевченка, 2014

6

6

спец.

2

3

Шлапак Лілія Вячеславівна

ЛДПУ ім. Т.Шевченка, 2000

20

20

І катег.

3

4

Сусоєва Олена Олексіївна

ЛДПІ ім. Т.Шевченка, 1997

32

32

Вища катег., ст.уч.

4

5

Кулішова Інна Володимирівна

ЛДПУ ім. Т.Шевченка, 2012

3

3

 

дит.

садок

 

Проблемна  тема, над якою працюють члени МО

№ з/п

ПІБ учителя

Проблемна тема

1

Лазуренко Олена Іванівна

Розвиток творчої особистості в умовах розбудови сучасної школи України

2

Дмитренко Оксана Володимирівна

Використання методу «Шість цеглинок Lego» на уроках в початковій школі

3

Шлапак Лілія Вячеславівна

Формування ключових компетентностей в учнів початкових класів засобами інтерактивного навчання

4

Сусоєва Олена Олексіївна

Забезпечення умов для інтелектуального, соціального, морального розвитку молодших школярів шляхом використання інтерактивних методів навчання

5

Кулішова Інна Володимирівна

Використання інноваційних технологій в реалізації творчих здібностей дітей в умовах сучасного освітнього середовища

Напрямки роботи

методичного об’єднання вчителів початкових класів

І. Діагностично-прогностичний напрям:

  1. створення умов для компетентнісно орієнтованої системи неперервної освіти з метою надання вчителям широких можливостей для оновлення, поглиблення, вдосконалення професійної компетентності;
  2. вивчення потреб педагогів у неперервній освіті та визначення змісту, форм, методів навчання;
  3. створення системи інформаційної підтримки, включаючи ресурси Інтернет;
  4. стимулювання мотивацій педагогів до постійного навчання, самоосвіти, розвитку творчого потенціалу;
  5. вдосконалення навчально-виховного процесу.

ІІ. Навчально-методичний  напрям:

  1. забезпечення участі педагогів у різноманітних заходах на всіх рівнях;
  2. моделювання продуктивної технології інноваційного навчально-виховного процесу;
  3. теоретичне оволодіння різними формами, методами, підходами, технологіями для вдосконалення навчально-виховного процесу;
  4. використання навчальних, навчально-методичних, інформаційних ресурсів у професійній діяльності;
  5. методичний супровід атестації педагогічних кадрів.

ІІІ. Організаційно-координаційний напрям:

  1. підвищення професійної компетентності педагогічних працівників;
  2. координація форм і методів самоосвітньої діяльності,  націлення на підвищення педагогічної майстерності та вдосконалення фахової підготовки вчителів;
  3. розвиток мотивів професійної творчої діяльності вчителів;
  4. планування індивідуально-освітньої траєкторії та її реалізації в міжатестаційний період.

 

 

План   роботи   методичного   об`єднання  вчителів початкових класів  та вихователів ДНЗ  на 2020 – 2021 навчальний рік /plan_mo_2020-2021.docx

План   роботи   методичного   об`єднання  вчителів початкових класів  та вихователів ДНЗ  на 2021 – 2022 навчальний рік /plan_mo_na_21-22_n.r..docx

Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наш фейсбук
Архів записів