Понеділок, 06.05.2024, 02:13
Вітаю Вас Гість | RSS

Мусіївський ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 118
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

МО вчителів природничо-математичних наук

Науково-методична проблема шкільного МО вчителів природничо-математичного циклу: методи та прийоми стимулювання навчальної праці на уроці. 

Головна мета роботи МО: допомога педагогічним кадрам у реалізації актуальних завдань розвитку, вдосконалення і підвищення професійної майстерності та рівня психологічної підготовки педагогів; активізація   творчого  потенціалу; формування  здатності  до  швидкої  адаптації  в  умовах, що постійно змінюються.

Цілі і завдання:

* створення організаційних умов для безперервного вдосконалення   фахової   освіти    і    кваліфікації    педагогічних працівників;

* підвищення їхньої психологічної компетентності;

* залучення педагогів до використання та апробації інноваційних методик, самоосвіти;

* розвиток творчих можливостей. 

Зміст та форми роботи

Структура та основні напрямки роботи:

1. Колективні форми організації:

  • творча майстерня;
  • проблемні семінари;
  • школа молодого вчителя;
  • обговорення педагогічної літературі, книг, періодичних видань.     

2. Індивідуальні форми організації:

  • наставництво;
  • стажування;
  • відвідування уроків і позакласних заходів;
  • самоосвіта.

3. Узагальнення та розповсюдження педагогічного досвіду.

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ

1. Впровадження педагогічних ідей оновлення, впровадження нових методик, технологій навчання та використання їх для різних груп дітей у відповідності до їх вікових особливостей.

2. Використання нетрадиційних форм організації навчального процесу.

3. Диференційований підхід до навчання учнів.

Науково-методична проблема, над якою працює МО вчителів природничо-математичного циклу:

 

 

«Шляхи удосконалення ефективності уроку, зростання його впливу на підвищення результативності навчально-виховного процесу, рівня навчальних досягнень учнів»

Керівник МО вчителів природничо- математичного циклу:

 Ірина ХРИПКО,спеціаліст ІІ категорії

Склад МО

вчителів природничо-математичного циклу

 

№ з/п

ПІБ вчителя

Освіта

Предмет викладан.

педстаж

Категорія,

звання

Тема самоосвіти вчителя

 

 

1.

Дмитренко

Андрій

Володимирович

 

 

Вища

Трудове / технології,

Захист України, мистецтво.

22

Спеціаліст ІІ категорії

«Виховання національної свідомості особистості з впровадженням новихінтерактивних технологій на уроках трудового навчання »

2.

Мірошник

Любов Яківна

Вища

Хімія, математика,

фізика.

41

 «Вища категорія», «Старший вчитель»

«Використання інтерактивних технологій на уроках хімії»

3.

Осінцева Світлана Володимирівна

Вища

Фізика, інформатика

27

«Вища категорія», «Старший вчитель»

«Формування громадянської та соціальної компетентностей засобами фізики, інформатики»

4.

Плотнікова

Мар’яна

Михайлівна

 

Вища

 

 

 

Основи

здоров’я

4

Спеціаліст ІІ категорії

«Розвиток креативного мислення учнів шляхом впровадження здоров’язберігаючих і здоров’яформуючих технологій на уроках «Основ здоров’я» з

метою формування соціально – психологічної компетентності»

5.

 

 

 

 

 

Рубан Людмила Іванівна

 

 

 

 

 

Вища

 

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

Спеціаліст ІІ категорії

 

 

 

 

 

«Розвиток ключових компетентностей на уроках математики».

 

 

 

6.

 

Хрипко

Ірина

Петрівна

 

 

Вища

 

Природознавство, географія, біологія.

 

 

18

 

Спеціаліст ІІ категорії

 

«Розвиток ключових компетентностей на уроках географії та біології».

 

План роботи МО природничо-математичного циклу на 2021/2022 н.р.:/plan_roboti_mo.doc

План роботи МО природничо-математичного циклу на 2017/2018 н.р.: http://schoolnvk.ucoz.ua/Plan_roboti_MO_prir-matem_nauk.doc

План роботи МО природничо-математичного циклу на 2016/2017 н.р.: http://schoolnvk.ucoz.ua/Plan_roboti_MO_2.doc

План роботи МО

 природничо-математичного циклу        

  на 2015/2016 н.р.

Вересень (І тиждень)

Організація початку 2015-2016 навчального року

1. Аналіз роботи МО за 2014-2015 н.р.

2. Планування роботи МО на 2015-2016 н.р.

3. Про особливості викладання предметів природничо-математичного циклу у 7 класі за новим Держстандартом. 

4. Про календарно-тематичне планування на 2015-2016 н.р.

5. Про організацію проведення І етапу Всеукраїнських шкільних олімпіад.

Жовтень (ІVтиждень)

Обмін досвідом  «Роль патріотичного виховання в навчально-виховному процесі»

1.«Елементи патріотичного  виховання в процесі викладання предметів математичного циклу».                                   

2. Про підсумки І етапу Всеукраїнських олімпіад з предметів природничо-математичного циклу і участь в ІІ етапі.        

3. Про організацію і проведення предметних тижнів.      

Січень (І тиждень)

«Урок-основна форма реалізації принципів особистісно-орієнтованого навчання»

1. Сучасний урок математики: традиції та інновація.       

2. Про підсумки проведення ІІ етапу Всеукраїнських  предметних олімпіад.

3. Розгляд календарно-тематичного планування на ІІ семестр 2015-2016 н.р.

Березень (ІVтиждень)

Круглий стіл «Контрольно-оціночна діяльність»

1. Методи та форми оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики та астрономії                                                            

2. Інноваційний підхід до оцінювання навчальних досягнень з  предмету «Основи здоров'я» за новими програмами у зв’язку з введенням нового Державного стандарту освіти.                                                                      

3.  Про систему роботи вчителів, які атестуються у 2015-2016 навчальному році.

Травень (ІІІ тиждень)

Колективна творча робота

«ДПА – спільна творчість учителя і учнів»

1. Про проведення ДПА у випускних класах.                   

2. Про успішне закінчення навчального року.                       

3. Про діагностичне дослідження щодо методичної роботи на 2016-2017 н.р.             

                                                                                          

План роботи МО природничо-математичного циклу на 2014/2015 н.р.

Вересень (І тиждень)

1. Про виконання плану роботи МО за 2013-2014н.р.

2. Про планування роботи МО на 2014-2015н.р.

3.Про особливості викладання предметів природничо-математичного циклу у 6 класі за новим Дежстандартом. (відп. Мануйлова О.В.)

4.Про календарно-тематичне планування на 2014-2015н.р. (відп.  Мірошник Л.Я., ст.. вч.)

5. Про організацію проведення шкільних олімпіад.

Листопад (І тиждень)

Круглий стіл «Знаємо все про обдарованих»

1. Про особливості роботи з обдарованими учнями (відп. Осінцева С.В., ст. вч.)

2. Про підсумки І етапу Всеукраїнських олімпіад з предметів природничо-математичного циклу і участь в ІІ етапі. (відп.  Мірошник Л.Я., ст.. вч.)

 3. Про організацію і проведення предметних тижнів.  (відп. Мануйлова О.В.)

Лютий (ІV тиждень)

Обмін досвідом. «Урок – основна форма реалізації принципів особистісно-орієнтованого навчання»

1. Про особистісно орієнтоване навчання: шляхи та засоби реалізації. (відп. Рубан Л.І.)                                                                                                                                                                                      

2. Про систему роботи вчителів, які атестуються. (відп. Вадченко Л.В.)

3. Про взаємовідвідування уроків вчителів природничо-математичного циклу. (Звіти вчителів)

4. Про підсумки проведення районних предметних олімпіад.

Квітень (ІV тиждень)

Колективна творча робота

«ДПА – спільна творчість учителя і учнів»

1. Про проведення ДПА у випускних класах. (відп. Мануйлова О.В.)

2. Про успішне закінчення навчального року. (відп. Мірошник Л.Я.)

3.Про діагностичне дослідження щодо методичної роботи на 2015-2016 н.р(відп. Осінцева С.В., ст. вч.)

Аналіз роботи МО вчителів природничо-математичного циклу за 2014/2015н.р.: http://schoolnvk.ucoz.ua/analiz_roboti_mo.doc

 

 

План роботи МО природничо-математичного циклу на 2013/2014 н.р.

Вересень (І тиждень)
1. Аналіз роботи МО за 2012-2013н.р. 
2. Планування роботи МО на 2013-2014н.р.
3. Про організацію навчально-виховного процесу у 5кл. і вивчення в основній школі предметів природничо-математичного циклу. (відп.  Мануйлова О.В.)
4. Про організацію проведення шкільних олімпіад.

Жовтень (ІV тиждень)
1. Про організований перехід на новий Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти.  (відп. Мануйлова О.В.)                                                        

2. Про підсумки шкільних олімпіад і участь в районних  предметних олімпіадах.
3. Звіт про проходження курсової перепідготовки.  (відп. Мануйлова О.В.)

Січень (І тиждень)
1.Круглий стіл «Особливості структури уроку, вимоги до його проведення в умовах особистісно-орієнтованого навчання»  
 (відп. Мірошник Л.Я., ст. вч.; Осінцева С.В. ст. вч.; Вадченко Л.В.)                                                                                                                                                                                

2. Особливості організації навчальної діяльності на уроці природознавства у 5кл., на основі нового Державного стандарту.
 (відп. Тищенко О.О.)
3. Про підсумки проведення районних предметних олімпіад.

Березень (ІV тиждень)
1. Здійснення самоаналізу уроку, як засобу підвищення рівня професійної компетентності вчителя. (відп. Осінцева С.В., ст. вч.)
2. Роль самоосвіти у підвищенні кваліфікації вчителя. (відп. Вадченко Л.В.)
3.Обговорення відкритих уроків з природничо-математичного циклу. (відп. Мануйлова О.В.)
4. Природоохоронна робота в школі – запорука екологічної освіти учнів
 (відп. Мірошник Л.Я., ст. вч.)

Травень (І тиждень)
1. Про підготовку і проведення ДПА. Вивчення нормативних  документів. (відп. Мануйлова О.В.)
2. Діагностичне анкетування щодо методичної роботи на наступний навчальний рік. (відп. Мануйлова О.В.)

Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наш фейсбук
Архів записів