Понеділок, 06.05.2024, 03:57
Вітаю Вас Гість | RSS

Мусіївський ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 118
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Військово-патріотичний проект

І етап «Наші проблеми»

      Традиційно у вересні місяці цього навчального року відбулося засідання учасників шкільного самоврядування. Ініціативна група поставила перед собою завдання виробити стратегію роботи на цілий рік, а також ті проблеми, які можна вирішити спільними зусиллями громади школи. Було вирішено провести опитування серед старшокласників із даного питання.  Після опитування з’ясували, що найбільше потребують вирішення наступні проблеми: поповнення спортивним інвентарем спортзали школи, озеленення пришкільної території, забруднення вулиць в нашому мікрорайоні, допомога літнім людям, що потребують її, залучення до волонтерського руху для підтримки наших воїнів в зоні проведення АТО.

ІІ етап «Вибір проблеми»

 Яку ж проблему вибрати? Було вирішено провести анкетування і, як показали результати, більшість учнів, а саме 97 %, висловилися за підтримку військових, які беруть участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, членів їх сімей. І це не випадково, адже буремні події сьогодення не залишають байдужими жодного українця. Саме сьогодні пишеться нова сторінка історії нашої країни, часом кривава, ціною людських життів. У світлі подій останнього року учні нашої школи співпереживали та продовжують брати активну участь в допомозі захисникам Вітчизни в зоні проведення АТО.

Свою Україну любіть. Любіть її...

 Во врем'я люте. В останню тяжкую минуту

За неї Господа моліть. 
     Т. Шевченко 

 

ПРОЕКТ

«Підтримай воїна АТО: з Україною в серці»

 

Керівник навчального закладу :  Вадченко Людмила Вікторівна.

Керівники проекту: 

Мануйлова Олена Василівна – заступник директора з науково-методичної роботи.

Лазуренко Олена Іванівна – заступник директора з виховної роботи.

Пройдисвіт Альона Василівна – практичний психолог, вчитель історії.

Консультант: Мануйлова Олена Василівна.

Учасники проекту: учні, вчителі, класні керівники, практичний психолог Мусіївського НВК, батьки учнів, військовослужбовці військової частини 9938 Луганського прикордонного загону Східного регіонального управління Державної прикордонної служби України.

Партнери проекту: адміністрація Мусіївського НВК, педагогічний колектив Мусіївського НВК, методичний кабінет відділу освіти  Міловської  районної державної адміністрації, керівництво військової частини 9938 Луганського прикордонного загону Східного регіонального управління Державної прикордонної служби України.

Термін реалізації проекту: 2015 – 2017 роки

1. ОПИС ПРОЕКТУ

1.1. Актуальність, необхідність, значущість проекту:

Події, що відбуваються в Україні, беззаперечно засвідчують – найгостріше постає сьогодні питання, пов’язане з вихованням патріотизму та формуванням національної свідомості молодого покоління. На наших очах виростає покоління молодих людей, позбавлених почуття національної гідності, гордості, якому насаджується безкультур’я, нівелюється совість, деградується мораль, честь, справедливість. "Педагогічна драма виховання, –за висловом академіка С.І. Гончаренка, – стрімко перетворюється на загальнонаціональну трагедію".

Дані соціологічних досліджень засвідчують, що рівень патріотизму українських громадян є недостатньо високим. У цих умовах постає необхідність розв’язання найгостріших проблем, пов’язаних з вихованням патріотизму та формування національної свідомості населення України як основи консолідації суспільства і зміцнення держави.

Основним інститутом, що забезпечує організацію й функціонування всієї системи формування патріотичних якостей, є держава, але важливу роль в цьому процесі відіграють й освітні установи.

Патріотичне виховання дітей на кращих зразках історії рідного народу, його досвіду, традицій, освіти й культури, вищих християнських ідеалів є сьогодні головним пріоритетом виховної роботи Мусіївського НВК – навчального закладу нового інтегративного типу .

Метою патріотичного виховання є становлення громадянина-патріота України, готового самовіддано розбудовувати її як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу; забезпечувати її національну безпеку; знати свої права і обов’язки, цивілізовано відстоювати їх; сприяти єднанню українського народу, громадянському миру, і злагоді в суспільстві.

Мети патріотичного виховання можна досягти шляхом реалізації виховних завдань, які стоять перед вчителем: утвердження в почуттях особистості патріотичних  цінностей, поваги до культурного та історичного минулого України;  виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки; підвищення престижу військової служби як виду державної служби, культивування ставлення до солдата як до державного службовця; визнання й забезпечення в реальному житті прав дитини як найвищої цінності держави і суспільства; усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;  формування етнічної та національної самосвідомості, любові до рідної землі, держави, родини, народу;  визнання духовної єдності населення усіх регіонів України, спільності культурної спадщини та майбутнього; формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій; формування мовної культури, оволодіння і вживання української мови як духовного коду нації.

 Виховання справжнього патріотизму у дітей неможливо без спілкування з тими, хто не словом, а ділом виявляє свою любов до Батьківщини. Серед випускників Мусіївського НВК, жителів села є люди, які сьогодні стали справжнім взірцем патріотизму – військовослужбовці. Територію нашої малої батьківщини захищає Луганський прикордонний загін Державної прикордонної служби України, до складу якого входять Пасічник М.М., Пасічник С.О., Рашкулець О.А., Пасічник О.І.. Саме вони, охоронці кордону, допомагають сьогодні зібрати експонати, що пишуть нову історію нашої рідної країни, матеріали, які свідчать про нелегку, але почесну, службу військових.

Даний проект дозволить налагодити тісний зв’язок з військовослужбовцями військової частини 9938 Луганського прикордонного загону Східного регіонального управління Державної прикордонної служби України.

Проект спрямований навчити дітей співпереживати, турбуватися про ближнього, надавати допомогу людям, які її потребують.
2. СТРУКТУРА ПРОЕКТУ:

2.1. МЕТА проекту:

1. Стимулювати інтерес молодого покоління до вирішення актуальних проблем українського суспільства.

2.Формувати національно – громадянську ментальність особистості, її громадянські якості, відповідальність перед державою та потребу мати активну громадянську позицію.

3. Формувати досвід громадянських дій та демократичної поведінки.

4. Встановити тісний контакт учнівського та педагогічного колективів навчального закладу з військовослужбовцями військової частини 9938 Луганського прикордонного загону Східного регіонального управління Державної прикордонної служби України.
5. Виховувати в учнів почуття гордості за приналежність до українського народу, їх громадянські чесноти, якості патріота – громадянина, прагнення зробити свій внесок у розбудову України.

6. Виховувати у підлітків розуміння важливості громадянської ініціативи у вирішенні актуальних питань на рівні села, району, області, регіону.

2.2. Завдання:

1. Набуття учнями знань і навичок, необхідних для успішної участі в суспільно важливих проектах.

2. Оволодіння практичним досвідом участі у суспільному житті, розвиток громадської ініціативи школярів.

3. Залучення учнів до конкретних справ з формування національно – громадянської свідомості, патріотичних якостей.

4. Розвиток творчої думки та навичок  роботи з джерелами інформації.

5. Виховання в учнів гуманістичної позиції, високих патріотичних почуттів.

6. Виховання високоморальної особистості, орієнтованої на загальнолюдські цінності.

7. Підвищення професійного рівня педагогів у сфері організації громадської діяльності учнів і формування навичок соціального проектування на базі навчального закладу.

2.3. Характеристика проекту

- За остаточними результатами: особистісно – орієнтований.
- За кількістю учасників: індивідуальний, колективний, груповий.
- За тривалістю: довготривалий.
- За ступенем самостійності: частково – пошуковий, творчий.
- За характером контактів: внутрішній та зовнішній.

2.4. Напрямки роботи:

* науково – дослідницька робота;
* агітаційно – просвітницька діяльність;
* інформаційно –комунікативна діяльність;
* навчально – виховна робота;
* проектування та моделювання.

2.5. Очікувані результати:

Проект дасть змогу:

а) виховати почуття національної гідності та гордості у дітей за історичні та культурні надбання українського народу, сформувати якості громадянина – патріота;

б) підвищити рівень національної свідомості особистості, ціннісне ставлення її до держави, її минулого, сучасного і майбутнього;

в) забезпечити сприятливі умови для розвитку творчих здібностей учнів, реалізації їх природних нахилів, прагнень до духовного зростання;

г) створити низку ефективних заходів щодо формування патріотичних почуттів учнів;
д) підвищити інтелектуально – духовний рівень дітей.

3. ОПИС ДІЯЛЬНОСТІ:

Перед тим, як приступити до роботи над проектом, ми вирішили проаналізувати, що саме зможемо зробити власними зусиллями, в яких питаннях будемо залучати батьківський колектив та адміністрацію школи, і приступили складати поетапний план дій для реалізації проекту.

План дій:

       Для того, щоб проект виявися успішним і ми отримали змогу плідно попрацювати в даному напрямку, був чітко вироблений план дій, що саме робити:

  • Дізнатися в адміністрації закладу про дітей, батьки котрих приймають участь в антитерористичній операції, для того, щоб надати їм допомогу (канцелярські приладдя, продукти харчування, одяг тощо).
  • Активно долучитися до всеукраїнських шкільних акцій по допомозі солдатам в зоні проведення АТО.
  • Провести  шкільні благодійні ярмарки.
  • Налагодити роботу із волонтерськими організаціями .
  • Провести загальношкільну лінійку, тематичні вечори, присвячені захисникам України.
  • Виготовити власними зусиллями патріотичний стенд, присвячений сьогоденню.
  • Серед старшокласників організувати тематичні екскурсії до військової частини 9938 Луганського прикордонного загону Східного регіонального управління Державної прикордонної служби України з метою ознайомлення їх із учасниками національно-визвольних заходів нашого народу за свою незалежність.
  • Організувати зустріч із прикордонниками, учасниками АТО.
  • Залучити до активної співпраці адміністрацію навчального закладу та батьківський колективи.

 

Етапи та план роботи: http://schoolnvk.ucoz.ua/etapi_proektu.docx

Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наш фейсбук
Архів записів