Понеділок, 06.05.2024, 05:05
Вітаю Вас Гість | RSS

Мусіївський ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 118
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

МО вчителів гуманітарних наук

 

Проблема, над якою працює МО:

«Формування загальнолюдських цінностей на уроках гуманітарного циклу в умовах особистісно-орієнтованого навчання»

Мета:

Підвищення професійної компетентності вчителя та ефективності навчально-виховного процесу в школі.

Завдання МО:

1. Організація безперервного удосконалення фахової майстерності та підвищення професійної  компетентності педагогів.

2. Проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, вивчення, узагальнення і поширення перспективного педагогічного досвіду.

3.  Інформаційне забезпечення вчителів з проблем освіти, педагогіки, психології.

4. Проведення інформаційно - пошукової  роботи, створення банків педагогічної інформації.

5. Організація роботи з обдарованими дітьми через підготовку і проведення олімпіад з базових дисциплін, конкурсів тощо.

6.  Аналіз стану викладання предметів і навчальних курсів, підготовка рекомендацій щодо приведення їх у відповідність до державних стандартів освіти.

2021 - 2022 н.р.

 

Склад МО вчителів гуманітарного циклу      2021-2022 н. р.

ПІБ вчителя

Освіта

Предмет

викладання

Педстаж

Категорія

Курси

Остання атестація

Тема самоосвіти

вчителя

1.Гасанова Дарія Олександрівна

вища

Англійська мова

6

Спеціаліст

2020

-

Інноваційні технології та інтерактивні методи навчання на уроках англійської мови

2. Коломієць

Лариса Іванівна

вища

зарубіжна літерература,

російська мова

35

вища

2016

2018

Впровадження інноваційних технологій на уроках зарубіжної літератури та російської мови, спрямованих на розвиток особистості учня

3. Курка

Ірина Іванівна

вища

українська мова

та література

29

I

2017

2018

Формування життєвих компетентностей на уроках української мови та літератури

4.Плотнікова Марʼяна Михайлівна

вища

Музичне мистецтво, інформатика, основи здоров’я

5,5

спеціаліст

2020

2021

Розвиток креативного мислення учнів шляхом впровадження здоров’язберігаючих технологій на уроках «основ здоров’я» з метою формування соціально-психологічної компетентності

5.Самохіна Галина Іванівна

вища

Українська мова та література, зарубіжна література

19

ІІ

2014

2019

Формування національно – свідомих громадян України на принципах загальнолюдських цінностей засобами художнього слова

6.Шепель Олег Вікторович

вища

Англійська мова

1

спеціаліст

2021

-

 

7.Тищенко Євген Олександрович

вища

Історія, правознавство,громадянська освіта

5

спеціаліст

2018

2019

Формування громадянських почуттів в учнів засобами національно – патріотичного виховання

 

Аналіз роботи МО за 2020-2021 н.р.

До складу методичного об’єднання вчителів гуманітарного циклу в 2020-2021 навчальному році входило 7 вчителів. Із них: 1 вчитель вищої категорії (Коломієць Л.І.), 1 вчитель І категорії (Курка І.І.), 1 вчитель ІІ категорії  (Самохіна Г.І.), 4 вчителя з категорією «спеціаліст» (Тищенко Є.О., Плотнікова М.М, Татарчук О.П., Гасанова Д.О.)

    Робота методичного об`єднання ґрунтувалась на вивчені та впровадженні в практику стандартів базової освіти, закону «Про освіту», виконання навчальних програм  з предметів суспільно - гуманітарного циклу.

Сучасне життя потребує активної творчої особистості, сформувати яку можна лише впровадженням у педагогічну практику сучасних методів навчання й виховання. Тому за період навчального року було проведено 4 засідання МО, питання яких було сплановано за результатами діагностування.

Проведені засідання свідчать, що педагоги на уроках застосовують інноваційні методи роботи, з’ясовують, що з вивченого залишилось незрозумілим, розвивають творчу уяву.

Учителями було досягнуто якісно нового рівня у викладанні базових навчальних дисциплін, впроваджувалися в навчально-виховний процес елементи сучасних педагогічних технологій, вівся пошук нових шляхів удосконалення навчально-виховного процесу.

Члени методичного об’єднання приділяли значну увагу підвищенню свого професійного рівня. Зокрема, відвідано районні семінари, майстер-класи, проведено предметні тижні. Члени МО були залучені до засідань психолого-педагогічного семінару, до проведення педагогічних рад, до індивідуальних та групових консультацій.

Вчителі проходили курси підвищення кваліфікації, вебінари на різних платформах, приймали участь у конференціях -  дистанційно

На сьогодні, з урахуванням усіх якісних і кількісних змін у сучасному освітньому процесі, вчитель дбає, як зробити навчання успішним. Щоб зацікавити учнів, створюють навчальні картки, схеми тощо.

З метою виявлення та підтримки талановитих учнів, розвитку їх інтересів, схильностей та природних обдарувань учні школи були залучені до шкільних та районних предметних олімпіад, конкурсу з української мови імені Петра Яцика, мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка.  Переможців на  ІІ етапі немає. Це говорить про недостатню роботу вчителів із здібними учнями.

Навчання має стати спільною творчістю вчителя та учня, тобто процесом, при якому обоє зацікавлені у позитивному результаті. Вчитель повинен прагнути максимально виявити власний творчий потенціал. У 2020 -2021н.р. учні Мусіївського ЗЗСО брали участь у Міжнародній грі із зарубіжної літератури «Sunflower» - 8 учасників (координатор Коломієць Л.І.), в якій  3 учня отримали Дипломи переможця на шкільному рівні; 5 учнів – Сертифікати учасника.

Також учні ЗЗСО  брали участь у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник» (координатор Самохіна Г..І.), у Всеукраїнському конкурсі з українознавства «Патріот»  (вчитель Курка І.І.),

Учнів залучали до інтернет – олімпіад (координатор Коломієць Л.І.):

  • VІІ Всеукраїнська інтернет-олімпіада “На урок” із зарубіжної літератури:  
  • Весна 2021- 16 учасників, результати: Диплом ІІ ступеня: Коршун М.-11 кл
  • Диплом ІІІ ступеня:  Іванець К.-5 кл., Максімов Т.-10кл., Кононенко Денис-11 кл., Мілова А.-11 кл.

 Традиційним в практиці роботи методичного об’єднання є проведення предметних тижнів, під час яких можна спостерігати різні форми і методи позакласної роботи, що ведуть до підвищення активності, прагнення до творчості як вчителя, так і учня. Протягом предметних тижнів було проведено різні заходи, зокрема заочні подорожі, інтелектуальні ігри, конкурси, виставки, інсценізації, перегляд художніх та документальних фільмів, екскурсії тощо. Так, учителем історії та правознавства Тищенко Є.О. була проведена  “Свіча памяті”, присвячена рокам голодомору, День Гідності «Вільні творять майбутнє», захід до Дня вшанування пам`яті Небесної Сотні, тиждень права «Права людини понад усе», тиждень історії.

Протягом тижня зарубіжної літератури пройшов конкурс «Кращий знавець  ребусів, кросвордів із зарубіжної літератури, російської мови» -  «Це варто розгадати», виставка літератури «Література Луганщини» та вікторина «Пам`ятники літературним героям». конкурс ілюстрацій до художніх творів серед учнів 5 класу, під девізом «Барви світової літератури» відбулася інтелектуальна гра «Літературний волейбол» серед учнів 5 класу, для учнів 9-11 класів проведено анкетування «Який ти літературний герой?». вчитель Коломієць Л.І.)

Однак поряд із позитивними результатами в роботі методичного об’єднання є низка недоліків:

  • недостатня робота щодо підготовки учнів до ЗНО;
  • немає вчителів, які брали участь у конкурсі «Учитель року»;
  • слабка робота вчителів щодо підвищення орфографічної та

      пунктуаційної вправності учнів, попередження помилок;

  • недостатня робота з обдарованими учнями;
  • слабка робота з учнями, які мають початковий рівень знань.

Проблема МО вчителів гуманітарного циклу: /problema_mo_2021-22_nr.docx

План роботи МО вчителів гуманітарного циклу на 2021 - 2022 н.р.: /plan_roboti_mo_2021-22.docx

План роботи МО вчителів гуманітарного циклу на 2017 - 2018 н.р.: http://schoolnvk.ucoz.ua/plan_roboti_MO_2017-2018.docx

План роботи МО вчителів гуманітарного циклу на 2016 - 2017н.р.: http://schoolnvk.ucoz.ua/plan_roboti_mo_2016-2017.docx

 

План роботи МО вчителів

гуманітарного циклу на 2015 - 2016н.р.

 

         Головними завданнями у вивченні предметів гуманітарного циклу є:

1. Організація безперервного удосконалення фахової майстерності та підвищення професійної  компетентності педагогів.

 2. Проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, вивчення, узагальнення і поширення перспективного педагогічного досвіду.

 3.  Інформаційне забезпечення вчителів з проблем освіти, педагогіки, психології.

 4. Організація роботи з обдарованими дітьми через підготовку і проведення олімпіад з базових дисциплін, конкурсів тощо.

5. Проведення інформаційно - пошукової  роботи, створення банків педагогічної інформації.

 6.  Аналіз стану викладання предметів і навчальних курсів, підготовка рекомендацій щодо приведення їх у відповідність до державних стандартів освіти.

Викладання предметів: «Українська мова», «Українська література», «Зарубіжна література», «Історія», «Російська мова», «Іноземна мова», «Образотворче мистецтво», «Музика» здійснюється за програмами Міністерства освіти і науки України.

         Викладаючи предмети, учителі керуються «Методичними рекомендаціями щодо викладання навчальних дисциплін у н. р.».

ІІ. Організаційна робота.

1. Організувати і провести засідання МО. (Вересень, жовтень,січень,березень,травень)

2. Проаналізувати критерії оцінювання знань учнів: «Методичні рекомендації щодо вивчення навчальних дисциплін у 2015-2016 н.р.» (Вересень)

3.  Брати  участь у роботі методичної ради школи. (Протягом  року)

4. Брати  участь у районних засіданнях предметних методичних об′єднань. (Протягом  року)

ІІІ. Навчально-методична робота.

1. Спрямувати методичну роботу на розвиток творчого потенціалу вчителя у контексті реалізації проблемного питання.

2. З метою підвищення методичної майстерності учителів залучити їх до  участі в районній науково-практичній конференції.

3. Скласти плани самоосвіти.

4. На засіданнях МО заслуховувати звіти учителів про рівень знань учнів, підготовку навчально-методичного забезпечення занять.

5. Сприяти публікації творчих доробок учителів.

6. Взаємовідвідування уроків з певної тематики з подальшим самоаналізом і аналізом досягнутих результатів.

7. Вироблення єдиних підходів до оцінки результатів освоєння програми на основі розроблених освітніх стандартів з предметів.

8. Звіти про професійну самоосвіту вчителів, роботу на курсах підвищення кваліфікації в інститутах.

9. Ознайомлення з методичними розробками різних авторів з предметів.

ІV. Виховна робота.

1. Спрямувати виховну роботу членів МО на розвиток творчих здібностей дітей.

2. Провести предметні тижні з правознавства, української та зарубіжної літератури, образотворчого мистецтва та музики, англійської мови. 

3. Залучати учнів до участі у районних та обласних конкурсах, в грі-конкурсі «Русский медвежонок-2015», «Лукоморье»  (знавців російської мови) ,  Всеукраїнському конкурсі з українознавства «Патріот »,  Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник» , «Грінвіч» (знавців іноземної мови)  та інших.

 

 

 

План роботи МО вчителів

гуманітарного циклу на 2014 - 2015н.р.

 

Аналіз  роботи МО вчителів гуманітарного циклу за 2016/2017 н.р.: http://schoolnvk.ucoz.ua/Anaiz_roboti_MO_2016-2017.docx

Аналіз  роботи МО вчителів гуманітарного циклу за 2014/2015 н.р.: http://schoolnvk.ucoz.ua/analiz_roboti_mo_2014-15.docx

 

Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наш фейсбук
Архів записів