Мовленнєво-розумова діяльність – єдиний процес творення думки та мовлення – складає підґрунтя для спілкування. Оволодіння учнями основами спілкування є практичною метою вивчення іноземної мови у школі. Одним із засобів активізації мовленнєво-розумової діяльності є гра. В процесі рольової гри, ігрової ситуації, конкурсу підсилюється емоційне сприйняття матеріалу. Учні активно набувають мовленнєвих навичок. Тому у ході навчально-виховного процесу доцільно використовувати не тільки урочну форму роботи, а й практикувати проведення позакласних заходів, конкурсів, залучати учнів із різними здібностями до їх підготовки та участі.
Проведення тижня з англійської мови дає учням можливість розкрити власні інтелектуальні, мовленнєві та творчі здібності, проявити себе у різних ситуаціях та ролях, дізнатися багато нового та усвідомлено вивчати предмет.
На протязі тижня, який відбувся з 01.02-05.02 2016 року було проведено такі заходи: для 3-6 класів конкурс “The best illustration of the poem”, для 5-11 класів конкурс “The best translation of the poem” та позакласний захід “The club of cheerful and resourceful” для учнів середніх класів.
Мета та завдання тижня англійської мови:
- узагальнити та закріпити вивчений матеріал;
- розвивати пам’ять та увагу учнів;
- розширювати світогляд школярів;
- зацікавлювати учнів до вивчення англійської мови;
- виховувати почуття відповідальності, взаємоповаги та співпраці.
По закінченню тижня на загальній шкільній лінійці вчитель англійської мови Дмитренко Н.А. оголосила переможців конкурсів та вручила грамоти учням за досягнення гарних результатів.
|