Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Методична роботаМетодична робота – це систематична колективна й індивідуальна діяльність педагогічних кадрів, спрямована на підвищення їхнього науково-теоретичного, загальнокультурного рівня, психолого-педагогічної підготовки і професійної майстерності.
РОБОТА НАД ЄДИНОЮ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЮ ТЕМОЮ Мусіївського ЗЗСО І-ІІІ ст. «Розвиток ключових компетентностей учнів, підвищення рівня їх соціалізації та адаптації до життя в громадянському суспільстві шляхом удосконалення навчально-виховного процесу на інноваційній основі» Мета: Удосконалення професійної компетентності кожного вчителя, підвищення науково-теоретичного й загальнокультурного рівня, психолого-педагогічної підготовки та професійної майстерності, розвиток їх творчої ініціативи, формування в них готовності до самовдосконалення, самоосвіти, саморозвитку. Головне завдання методичної роботи: створення умов для постійного творчого та фахового зростання кожного педагога, забезпечення професійної самореалізації педагогічних працівників та утвердження їхнього високого соціального статусу в суспільстві. Пріоритети: оновлення ролі вчителя як висококваліфікованого фахівця, який володіє значним арсеналом інноваційних технологій організації навчально-виховного процесу. Загальні напрями в організації методичної роботи 1. Підвищення педагогічної майстерності педагогічних працівників через оптимальну структуру науково-методичної роботи, удосконалення професійної компетентності кожного педагога, розвитку їх творчої ініціативи. 2. Упровадження в навчально-виховний процес досягнень перспективного педагогічного досвіду, інноваційних проектів, новітніх технологій та забезпечення їх практичної реалізації. 3. Забезпечення реалізації принципів гуманізації, демократизації та спрямованість процесу навчання на розвиток особистості учня та виховання. Встановлення пріоритету уроку як засобу соціалізації учнів. 4. Створення методичного супроводу роботи молодих та малодосвідчених вчителів, вихователів щодо успішної адаптації до роботи в закладі та підвищення рівня професійної компетентності. 5. Активізація видавничої діяльності педагогічних працівників та участь в інноваційній та дослідно-експериментальній роботі. 6. Підвищення ІКТ-компетентності педагогів із метою ефективної інформатизації освітнього процесу. 7. Удосконалення контрольно-оцінювальної діяльності в процесі навчання з урахуванням сучасних досягнень педагогіки. 8. Здійснення психолого-педагогічного супроводу навчально-виховного процесу. Структура внутрішньошкільної методичної роботи Технологічний підхід до методичної роботи, який включає в себе систему заходів, спрямованих на визначення чітких процесуальних характеристик (що, як і в якій послідовності, у якому обсязі слід робити), сприятиме вирішенню проблем якості шкільної освіти, які знаходяться в епіцентрі уваги методичної роботи:
ОСНОВНІ ЕТАПИ РОБОТИ над єдиною науково-методичною темою навчального закладу «Розвиток ключових компетентностей учнів, підвищення рівня їх соціалізації та адаптації до життя в громадянському суспільстві шляхом удосконалення навчально-виховного процесу на інноваційній основі»
І. Діагностично-теоретичний етап (2017/2018 навчальний рік) Мета:
Основні завдання:
Прогнозовані результати:
Шляхи реалізації:
ІІ. Практично-діяльнісний етап (2018/2019 навчальний рік) Мета:
Основні завдання:
Прогнозовані результати:
Шляхи реалізації:
ІІІ.Апробаційно-впроваджувальний етап (2019/2020, 2020/2021 навчальні роки) (набуття власного досвіду) Мета:
Основні завдання:
Прогнозовані результати:
Шляхи реалізації:
- оформлення довідково-інформаційного методичного куточка з визначеної науково-методичної проблеми; - удосконалення системи роботи педагогів у контексті науково – методичної проблеми; - вивчення досвіду роботи педагогів, які працюють над аналогічними проблемами; - проведення інструктивно-методичних нарад, лекцій, дискусій для вчителів, які реалізують окремі аспекти проблеми; - удосконалення належного спрямування всіх форм внутрішкільної методичної роботи, активізація роботи шкільних методичних об’єднань; - організація наставництва, консультацій для молодих педагогів; - організація дієвої самоосвітньої роботи педагогів із визначеної науково-методичної проблеми; - аналіз напрацьованого практичного досвіду; - система моніторингових досліджень рівня інноваційної культури педагогів-дослідників, навчальних досягнень учнів, тестування дітей і батьків;
ІV. Узагальнюючий, підсумковий етап (2021/2022 навчальний рік) Мета: - досягнення оптимального рівня професійної кваліфікації педагогів; - забезпечення високого рівня освіченості та вихованості вихованців, учнів; - здійснення моніторингу динаміки змін роботи професійної компетентності педагогів навчального закладу; - підбиття підсумків роботи над проблемою; - оцінка рівня самореалізації педагогів; - оприлюднення загальних підсумків упровадження проблемного питання, підготовка матеріалів з цього питання. Основні завдання: - оброблення даних моніторингових досліджень, отриманих у результаті роботи над науково- методичною проблемою закладу на заключному її етапі; - зосередження зусиль методичних структур з метою створення у випускників наукової та практичної бази для успішного продовження навчання; - узагальнення найбільш вдалого досвіду роботи педагогів, моральне та матеріальне стимулювання педпрацівників, які одержали високі результати в ході реалізації проблеми, висвітлення результатів досвіду в засобах масової інформації. Прогнозовані результати: - вироблення рекомендацій щодо особливостей реалізації науково-методичної проблеми; - визначення напрямів роботи й перспектив подальшої діяльності; - здатність продукувати власний ефективний педагогічний досвід; - висока мотивація до неперервної освіти. Шляхи реалізації: - узагальнення та аналіз роботи над проблемною темою, вироблення практичних рекомендацій; - проведення творчих звітів шкільних методичних об’єднань, творчих груп за наслідками роботи над науково-методичною проблемою; - оформлення результатів дослідження у вигляді методичних рекомендацій; - проведення підсумкової методичної конференції та педагогічної виставки за підсумками роботи над науково-методичною проблемою НВК; - підбиття підсумків роботи, формування нових традицій навчального закладу. Управлінська діяльність: 1. Визначення орієнтирів подальшої науково - методичної роботи з реалізації Концепції розвитку навчального закладу. 2. Удосконалення організації структури управління в умовах реалізації проблеми НВК, розробка нових форм і методів управління навчальним закладом. 3. Стимулювання, розвиток і підтримка творчої активності, інноваційної діяльності педагогічних працівників. 4. Підсумки роботи над проблемною темою на рівні практичного втілення. 5. Підсумкове засідання методичної ради «Досвід і проблеми реалізації науково-методичної теми закладу». 6. Узагальнення позитивного досвіду педагогічного колективу. Методична робота з педагогічними кадрами: 1. Проведення моніторингу результативності реалізації науково-методичної проблеми навчального закладу. 2. Упровадження інноваційних технологій в освітній простір НВК. 3. Узагальнення досвіду роботи вчителів з питань реалізації науково – методичної проблеми. 4. Проведення конференції за підсумками науково-методичної роботи з реалізації проблеми. 5. Творчі звіти членів методичних об'єднань щодо реалізації єдиної науково-методичної проблеми. 6. Вивчення й узагальнення позитивного досвіду роботи над проблемою. 7. Визначення шляхів подальшої роботи педагогічного колективу. 8. Ефективне функціонування шкільного інформаційно-освітнього середовища. 9. Підвищення професійної компетентності, творчого потенціалу педагогів. План роботи зі здібними та обдарованими учнями Мусіївського НВК на 2015 – 2016 н.р.: http://schoolnvk.ucoz.ua/robota_z_obdarovanimi.docx План спільних заходів з ДНЗ на 2015-2016 н.р.: http://schoolnvk.ucoz.ua/plan_spilnikh_zakhodiv_z_dnz.docx Паспорт методичного кабінету Мусіївського НВК http://schoolnvk.ucoz.ua/pasport_metodichnogo_kabinetu.docx |
Пошук
Календар
Наш фейсбук
Архів записів
|