Науково – методична проблема МО:
«Створення умов для розвитку ключових компетентностей учнів через впровадження інноваційних освітніх технологій та інформаційно-комп’ютерних технологій в навчально-виховний процес»
Завдання роботи МО :
Навчальні завдання:
- забезпечення високого рівня якості знань і розвиток творчих здібностей учнів;
- формування та розвиток ключових і предметних компетентностей учнів на основі професіоналізму вчителів.
Виховні завдання:
- розробка, змістове наповнення й реалізація програм виховання з урахуванням індивідуально-педагогічних можливостей класних керівників, батьків, вікових особливостей учнів, рівня їх фізичного, соціального, психічного та духовного розвитку;
- реалізація особистісно-орієнтованого, діяльнісного, системного, творчого підходів до організації виховного процесу на засадах проектної педагогіки;
- співпраця з органами учнівського самоврядування, дитячими громадськими організаціями;
- інтеграція зусиль батьків, позашкільних закладів, правоохоронних органів та установ системи охорони здоров'я в організації виховання молодших школярів.
Методичні завдання:
- удосконалення методики викладання уроків у процесі реалізації особистісно - орієнтованої системи навчання;
- запровадження нових, активних форм і методів навчання, новітніх педагогічних технологій;
- застосовування інформаційно-комунікативних технологій;
- організація проектної творчої діяльності вчителів;
- постійний пошук способів підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
Банк даних членів МО учителів початкових класів
№ з/п |
ПІБ вчителя |
Освіта (назва навчального закладу, рік закінчення) |
Загальний пед. стаж |
Стаж роботи на займаній посаді |
Кваліфікаційна категорія, педзвання |
У якому класі викладає у 2020/2021 н.р. |
1 |
Лазуренко Олена Іванівна |
ЛДПУ ім. Т.Шевченка, 2007 |
32 |
32 |
І катег. |
1 |
2 |
Дмитренко Оксана Володимирівна |
ЛДПІ ім. Т.Шевченка, 2014 |
6 |
6 |
спец. |
2 |
3 |
Шлапак Лілія Вячеславівна |
ЛДПУ ім. Т.Шевченка, 2000 |
20 |
20 |
І катег. |
3 |
4 |
Сусоєва Олена Олексіївна |
ЛДПІ ім. Т.Шевченка, 1997 |
32 |
32 |
Вища катег., ст.уч. |
4 |
5 |
Кулішова Інна Володимирівна |
ЛДПУ ім. Т.Шевченка, 2012 |
3 |
3 |
|
дит. садок |
Проблемна тема, над якою працюють члени МО
№ з/п |
ПІБ учителя |
Проблемна тема |
1 |
Лазуренко Олена Іванівна |
Розвиток творчої особистості в умовах розбудови сучасної школи України |
2 |
Дмитренко Оксана Володимирівна |
Використання методу «Шість цеглинок Lego» на уроках в початковій школі |
3 |
Шлапак Лілія Вячеславівна |
Формування ключових компетентностей в учнів початкових класів засобами інтерактивного навчання |
4 |
Сусоєва Олена Олексіївна |
Забезпечення умов для інтелектуального, соціального, морального розвитку молодших школярів шляхом використання інтерактивних методів навчання |
5 |
Кулішова Інна Володимирівна |
Використання інноваційних технологій в реалізації творчих здібностей дітей в умовах сучасного освітнього середовища |
Напрямки роботи
методичного об’єднання вчителів початкових класів
І. Діагностично-прогностичний напрям:
- створення умов для компетентнісно орієнтованої системи неперервної освіти з метою надання вчителям широких можливостей для оновлення, поглиблення, вдосконалення професійної компетентності;
- вивчення потреб педагогів у неперервній освіті та визначення змісту, форм, методів навчання;
- створення системи інформаційної підтримки, включаючи ресурси Інтернет;
- стимулювання мотивацій педагогів до постійного навчання, самоосвіти, розвитку творчого потенціалу;
- вдосконалення навчально-виховного процесу.
ІІ. Навчально-методичний напрям:
- забезпечення участі педагогів у різноманітних заходах на всіх рівнях;
- моделювання продуктивної технології інноваційного навчально-виховного процесу;
- теоретичне оволодіння різними формами, методами, підходами, технологіями для вдосконалення навчально-виховного процесу;
- використання навчальних, навчально-методичних, інформаційних ресурсів у професійній діяльності;
- методичний супровід атестації педагогічних кадрів.
ІІІ. Організаційно-координаційний напрям:
- підвищення професійної компетентності педагогічних працівників;
- координація форм і методів самоосвітньої діяльності, націлення на підвищення педагогічної майстерності та вдосконалення фахової підготовки вчителів;
- розвиток мотивів професійної творчої діяльності вчителів;
- планування індивідуально-освітньої траєкторії та її реалізації в міжатестаційний період.
План роботи методичного об`єднання вчителів початкових класів та вихователів ДНЗ на 2020 – 2021 навчальний рік /plan_mo_2020-2021.docx
План роботи методичного об`єднання вчителів початкових класів та вихователів ДНЗ на 2021 – 2022 навчальний рік /plan_mo_na_21-22_n.r..docx