Творча група працює за темою «Інтерактивні технології навчання»
Мета: Підвищення професійної компетентності педагогічних працівників та залучення їх д науково-дослідницької роботи.
Завдання:
- поглиблене вивчення досягнень сучасної науки з однієї наукова-педагогічної проблеми та впровадження її у практику;
- застосування результатів наукових досліджень, розробка рекомендацій щодо їх реалізації, створення, вивчення, узагальнення та впровадження перспективного педагогічного досвіду;
- сприяння вдосконаленню НВП, застосуванню сучасних прийомів і методів навчання;
- моделювання та апробація авторських моделей досвіду;
- підвищення рівня фахової майстерності;
- моніторинг ефективності використання освітніх технологій у НВП.
План
роботи творчої групи
з проблеми «Інформаційні технології навчання
як засіб розвитку творчого потенціалу учнів»
2013-2014 н. р.
І засідання 23 вересня 2013 р.
№ |
Зміст роботи |
Відповідальний |
1 |
Обговорення і затвердження плану роботи ТГ. |
Тищенко Т. І. |
2 |
Формування інформаційно-комунікаційної культури учасників педагогічного процесу в умовах становлення інформаційного суспільства. |
Коломієць Л. І. |
3 |
Складові інформаційно-комунікаційної компетентності вчителя |
Осінцева С. В. |
4 |
Огляд науково-методичної, психолого-педагогічної літератури з окресленої проблеми. |
Тищенко Т. І. |
Робота між засіданнями
1.Опрацювати рекомендовану літературу з даної проблеми.
2.Скласти список літератури до опрацювання.
3.Розробити індивідуальні програми дослідження науково- методичної теми.
ІІ засідання 18 листопада 2013 р
№ |
Зміст роботи |
Відповідальний |
1 |
Дидактичні особливості організації уроку з використанням ІКТ. |
Тищенко Т. І. |
2 |
Презентація « Особливості використання ІКТ на окремих етапах уроку» |
Тищенко Т. І. |
3 |
Обмін думками. Аналіз здобутої інформації про можливості використання даних методів роботи у власній практиці. |
Члени групи |
Робота між засіданнями
1. Провести самоаналіз власної діяльності з питань впровадження інформаційних технологій в практику своєї роботи.
ІІІ засідання 3 лютого 2014 р.
№ |
Зміст роботи |
Відповідальний |
1 |
Місце Інтернет-ресурсів в методичній системі роботи вчителя. |
Тищенко Т. І. |
2 |
На допомогу вчителю: огляд Інтернет-ресурсів з метою ознайомлення та формування навичок орієнтування в інформаційному просторі. |
Члени групи |
3 |
Формування навичок критичного мислення учнів в процесі використання інформаційного простору на уроках і в повсякденному житті. |
Медведєва С. І. |
Робота між засіданнями
1. Скласти перелік електронних адрес веб-сайтів «На допомогу вчителю…»
2. Розробити фрагмент уроку з використанням Інтернет-ресуру.
3. Скласти пам’ятку «Основи безпечної поведінки учнів в Інтернет-просторі».
ІV засідання 21 квітня 2014 р.
№ |
Зміст роботи |
Відповідальний |
1 |
Презентація результатів роботи творчої групи «Вернісаж педагогічних ідей». |
Тищенко Т. І. Члени групи |
2 |
Розробка методичних рекомендацій «Впровадження інформаційних технологій як засобу розвитку творчого потенціалу учнів в навчально-виховний процес». |
Тищенко Т. І. Члени групи |
Робота між засіданнями
1. Систематизація і упорядкування напрацьованих методичних матеріалів.
2. Впроваджувати створені проекти на уроках та в позакласній роботі.