ВИХОВНА ПРОБЛЕМА ШКОЛИ :
«ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ ВИХОВАННЯ ЯК ВАЖЛИВА УМОВА ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ, УДОСКОНАЛЕННЯ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ»
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА ШМО:
«МОРАЛЬНО – ДУХОВНИЙ РОЗВИТОК ТА СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ ЧЕРЕЗ ОРГАНІЗАЦІЮ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ВИХОВАННЯ»
КЕРІВНИК МО : Самохіна Г.І., класний керівник
Мета: Формування професійного співтовариства вчителів, здатних на застосуванні сучасних виховних технологій забезпечувати новий рівень виховання.
Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:
- підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань психології та педагогіки виховної роботи. Організація програмно-методичного супроводу виховної роботи в класі, школі, що сприяє удосконаленню й підвищенню ефективності виховної роботи в школі;
- інформування про нормативно-правову базу, що регулює роботу класних керівників, вчителів в рамках модернізації виховання;
- забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
- формування мотивації педагогів з метою удосконалення професійної компетентності;
- озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи;
- координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів в класних колективах; всебічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків та здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб і інтересів;
- сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників;
- оцінювання виховної роботи членів педагогічного колективу;
- вивчення, узагальнення та розповсюдження передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.
Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:
- аналітико-прогностична функція, що виражається в здійсненні аналізу якості надання виховних послуг, розробці методик й інструментарію виявлення результативності й прогнозування, а також їхнього подальшого вмісту за напрямками виховної роботи;
- організаційно-координуюча функція, що забезпечує планування й організацію роботи методичного об’єднання класних керівників;
- інформаційна функція, що виражається в інформуванні педагогічних працівників школи з питань виховної роботи;
- методична функція, забезпечує створення організаційно-педагогічних умов з метою вдосконалення професійної компетентності членів методичного об’єднання.
Теми із самоосвіти членів МО класних керівників
Клас |
Прізвище, ім'я, по батькові кл. керівника |
Тема із самоосвіти |
1 |
|
|
2 |
Мойсеєнко Тамара Андріївна |
Громадянське виховання особистості молодшого школяра |
3 |
Сусоєва Олена Олексіївна |
Впровадження проектних технологій у виховній роботі при розвитку творчих здібностей учнів. |
4 |
Лазуренко Олена Іванівна |
Формування морально-етичних понять у позаурочній роботі |
5 |
Дмитренко Наталія Андріївна |
Моральне становлення особистості |
6 |
Рубан Людмила Іванівна |
Методика моніторингу рівня вихованості учнів |
7 |
Тищенко Олександр Олександрович |
Формування етичних норм поведінки |
8 |
Осінцева Світлана Володимирівна |
Формування учнівського колективу та розвиток творчих здібностей учнів |
9 |
Самохіна Галина Іванівна |
Розвиток творчого потенціалу особистості |
10 |
Коломієць Лариса Іванівна |
Виховання всебічно розвиненої творчої високоморальної особистості |
11 |
Курка Ірина Іванівна
|
Морально-духовний розвиток дітей та створення комфортних умов для розкриття учнівського потенціалу в середній ланці школи, формування класного колективу як єдиного цілого, виховання самодисципліни і громадянськості |
Відомості про членів МО класних керівників
№ з/п |
ПІБ класного керівника |
Освіта |
Пед.стаж |
Стаж роботи класним керівником |
Який навчальний заклад закінчив, у якому році |
В якому класі є класним керівником |
1 |
Мойсеєнко Тамара Андріївна
|
вища
|
45 |
45 |
Ворошиловградський державний педінститут ім. Т.Шевченка, 1982 |
2 |
2 |
Сусоєва Олена Олексіївна
|
вища |
26 |
25 |
Луганський державний педінститут ім. Т.Шевченка, 1997 |
3 |
3 |
Лазуренко Олена Іванівна
|
вища |
26 |
25 |
Луганський державний педінститут ім. Т.Шевченка, 2007 |
4 |
4 |
Дмитренко Наталія Андріївна
|
неповна вища |
11 |
2 |
Луганський державний педуніверситет ім. Т.Шевченка |
5 |
5 |
Рубан Людмила Іванівна
|
вища |
14 |
10 |
Харківський держаний педінститут ім. Г.С. Сковороди |
6 |
6 |
Тищенко Олександр Олександрович
|
вища |
4 |
3 |
Луганський державний педуніверситет ім. Т.Шевченка, 2010 |
7 |
7 |
Осінцева Світлана Володимирівна
|
вища |
20 |
14 |
Луганський державний педінститут ім. Т.Шевченка, 1988 |
8 |
8 |
Самохіна Галина Іванівна
|
вища |
14 |
8 |
Луганський державний педуніверситет ім. Т.Шевченка, 2003 |
9 |
9 |
Коломієць Лариса Іванівна
|
вища |
28 |
12 |
Ворошиловградський державний педінститут ім. Т.Шевченка, 1986 |
10 |
10 |
Курка Ірина Іванівна
|
вища |
22 |
12 |
Ворошиловградський державний педінститут ім. Т.Шевченка, 1989 |
11 |
Проблема самоосвіти 2020-2021 та 2021-2022 н.р. /problema_samoosviti_word.docx
ПЛАН РОБОТИМЕТОДИЧНОГО ОБ`ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ МУСІЇВСЬКОГО НВК НА 2020/2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК /shmo_klasnikh_kerivnikiv_word.docx
ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ на 2017-2018 н.р.: http://schoolnvk.ucoz.ua/PLAN_shmo_kl_ker_2017_2018.docx
ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ на 2016-2017 н.р.: http://schoolnvk.ucoz.ua/plan_shmo_kl_ker_2016_2017.docx
ПЛАН РОБОТИ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
на 2015-2016 н.р.
Тема |
Дата проведення |
Організація виховної роботи у 2015 – 2016 н.р. Мета: ознайомити класних керівників з основними напрямками ВР на новий навчальний рік, розкрити роль класного керівника у впровадженні комплексної програми, його функції, надати методичні рекомендації Форма проведення: інструктивно – методична нарада Питання для обговорення.
|
14.09 |
Морально - патріотичне виховання в системі роботи класних керівників . Мета: обговорення основних напрямків патрыотичного виховання дітей, . Форма проведення: педагогічний семінар Питання для обговорення.
|
05.10 |
Робота з важковиховуваними учнями та з дітьми «групи ризику» Мета: сформувати позитивне ставлення до дітей з проблемною поведінкою, а також сприяти розвитку умінь та навичок, необхідних у вихованні дітей даної категорії. Форма проведення : круглий стіл Питання для обговорення.
Лазуренко О.І.).
|
12.01 |
Удосконалення сімейно – родинного виховання учнів Мета : пошуки раціональних засобів організації роботи з батьками. Форма проведення : семінар Питання для обговорення.
|
17.03 |
Практичне використання сучасних виховних технологій Мета : обмін досвідом роботи. Форма проведення: круглий стіл Питання для обговорення.
|
23.05 |
ПЛАН РОБОТИ
МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ
КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
НА 2014-2015 н.р.
Тема |
Дата проведення |
Організація виховної роботи у 2014-2015 н.р. Методичне забезпечення. Мета: ознайомити класних керівників з основними напрямками виховної роботи на новий навчальний рік, розкрити роль класного керівника у впровадженні комплексної програми, його функції, надати методичні рекомендації Форми проведення: інструктивно-методична нарада Питання для обговорення. 1.Підсумки виховної роботи за 2013-2014 н.р. Обговорення та затвердження плану на новий навчальний рік (відповідальний – Лазуренко О.І.). 2.Основні завдання та напрямки виховної роботи на 2014 – 2015 н.р (Лазуренко О.І.). 3. Огляд новинок методичної літератури методичних листів і рекомендацій МОН України, рішень РДА та управління освіти (відповідальний – Лазуренко О.І.). |
15.09 |
Моральне виховання в системі роботи класних керівників. Мета: ознайомити класних керівників з методами і формами виховної роботи в напрямку морального виховання, розкрити функції індивідуальної підтримки морального розвитку особистості. Форми проведення: круглий стіл Питання для обговорення. 1.Методи і форми виховної роботи класних керівників в напрямку морального виховання (відповідальний – класний керівник 10 класу Курка І.І.). 2.Індивідуальна підтримка морального розвитку особистості (відповідальний – класний керівник 11 класу Медведєва С.І.). |
03.10
|
Формування в учнів потреби в здоровому способі життя. Мета: обговорення основних напрямків та потреб в учнів в здоровому способі життя. Форми роботи: психолого-педагогічний семінар Питання для обговорення. 1.Роль класного керівника у формуванні здорового способу життя учнівського класу (відповідальний – класний керівник 7 класу Тищенко О.О.). 2.Формування мотивації в учнів на здоровий спосіб життя (відповідальний – класний керівник 6 класу Мірошник Л.Я.). |
08.01 |
Розвиток творчо обдарованої особистості. Мета: обговорення основних напрямків та методів роботи з обдарованою особистістю. Обмін досвідом. Форма проведення: круглий стіл Питання для обговорення. 1.Система роботи з обдарованими дітьми. Система роботи зі здібними дітьми (відповідальний – класний керівник 8 класу Самохіна Г.І.). 2.Форми і методи роботи з обдарованими дітьми (відповідальний – класний керівник 5 класу Рубан Л.І.). |
27.03
|
Практичне використання сучасних виховних технологій. Мета: обмін досвідом роботи. Форма проведення: круглий стіл Питання для обговорення. 3. «Нові технології у виховному процесі» (відповідальний – класний керівник 9 класу Коломієць Л.І.). 4. Обговорення організації виховної роботи в 2014 – 2015 н.р. (відповідальний – Лазуренко О.І.). |
18.05 |
Аналіз роботи методичного об’єднання класних керівників за 2014-2015 навчальний рік: http://schoolnvk.ucoz.ua/analiz_mo.docx
ПЛАН РОБОТИ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
на 2013-2014 н.р.
Тема |
Дата проведення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Організація виховної роботи у 2013 – 2014 н.р. Мета: ознайомити класних керівників з основними напрямками ВР на новий навчальний рік, розкрити роль класного керівника у впровадженні комплексної програми, його функції, надати методичні рекомендації Форма проведення: інструктивно – методична нарада Питання для обговорення.
|
14.09 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Класні традиції – один із шляхів згуртування класного колективу. Мета: обговорення основних напрямків згуртування дітей, організація цікавих класних традицій. Форма проведення: психолого-педагогічний семінар Питання для обговорення.
|
01.10 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Робота з важковиховуваними учнями та з дітьми «групи ризику» Мета: сформувати позитивне ставлення до дітей з проблемною поведінкою, а також сприяти розвитку умінь та навичок, необхідних у вихованні дітей даної категорії. Форма проведення : круглий стіл Питання для обговорення.
|
03.01 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Удосконалення сімейно – родинного виховання учнів Мета : пошуки раціональних засобів організаці |
Пошук
Календар
Наш фейсбук
Архів записів
|